"Saat 02.08 nerde bu Yalçın o kim de bizi bekletiyor aptal. 2 dakika daha geç kalsın gerçekten yaşatma-" "Bir şey mi diyorsun Doruk duyamadım bana kızamazsın daha 2 dakikam var." Doruk ve Aras arkasını döndü Yalçın gelmişti. "Neyse şimdi ne yapacağız tartışmayı bırakıp bunu düşünelim. Gecenin 2 sinde bizi uykumuzdan ettin söyle şimdi neden geldik." Doruk işaret parmağıyla sahilin sonundaki klübü ı gösterdi. Genelde orda açık konserler verilirdi. İsteyen oraya gider, şarkılar söylerdi, eğer beğenilirse o klübe üye olurdu. "Ne var bana klübe gideceğimizi söyleme Doruk eğlenecek halde değilim" Aras bi klübe bi Doruk'a bakıyordu. "Eğleneceğimizi kim söyledi. Eğlendireceğiz." Yalçın yarı uykulu bir şekilde isyan ederek "Ölmek istiyoruum" diye denize doğru bağırdı. Ardından Doruk'un Yalçına çok sert bir bakış atmasından sonra "Şaka yapıyım dedim canım tabiki şaka" diye kısık bir sesle ve hafif bir sahte gülümsemeyle Doruk'a bakarak ekledi. Bahsettikleri klüp klasik klüplerden değildi. Genelde karaoke yapılan açık bar gibi bir yerdi. Doruk önden giderken arkasından Aras ve arkasından da sürünerek gelen Yalçın vardı.
***
"Aras sen gitar çalmayı biliyordun değil mi ?" Doruk Aras'a gürültünün içinde sormuştu. "Evet ama neden ?" Doruk gülümsedi, Yalçına döndü. "Yalçın senin de bateri çaldığını hatırlıyorum." Yalçın döndü ve kafasını evet anlamında salladı. Doruk sahneye çıktı ve "Arka fon müziği istemiyorum" dedi elinin orta parmağı ve işaret parmağıyla Aras ve Yalçın'a gelin işareti yaptı. Aras gitarı Yalçın ise bateriyi aldı ve parçaya başladılar.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyunu kaybettim (Dram)
RomanceDoruk neyle uğraşacak ? Peki nasıl uğraşacak, nasıl babasını cezalandıracak ?