Tıka basa oyuncaklarla dolu olan çekmeceden tırtıklı dildo ve emici vibratörü almam ile genişce yayılıp zevkin doruklarına ulaşacağım koltuğa doğru yönelmem bir olmuştu.
Bacaklarımdan aşağıya doğru gittikçe yoğunlaşarak akan zevk suyum işe bir an önce koyulmam gerektiğini iyice belli ediyordu, öyle ki çekmeceyi kapatmak ile kaybedecek tek bir saniyem bile yoktu.
Kendimi koltuğa atar atmaz ideal pozisyonuma geçmiştim - sağ ayağım cam sehpaya dayanmış, sol bacağımı ise olabildiğince geniş bir açıdan boşluğa salmıştım, böylece amcığıma rahatça erişip gerekli muameleleri uygulaya biliyordum.
İşte ben buyum: 23 yaşında henüz hiç bir erkek tarafından orgazm edilememiş aynı zamanda yüksek libidolu ve cinsel haza doyamayan derin ve karanlık fantezileri olan Ayten.
Bu sebepten dolayı çareyi oyuncaklarla kendi kendimi mutlu etmekte buluyorum. Ne yalan söyleyeyim, ilk başlarda bu durumdan şikayetçi olmuşsam da erkekler ile edindiğim tecrübeler sonucu bunun hiç de fena olmadığı kanaatına vardım.
Gerçek şu ki şimdiye kadar yattığım sayısız erkeklerden hiç birisi bir işe yaramazdı. Kişisel bakımlarından Penis boylarına, fiziksel görünüşlerinden cinsel kuvvetlerine, mantalite ve dünya görüşlerinden seks fantezilerine kadar hiç bir şeyleriyle bırakın beni şaşırtıp ufkumu genişletmeyi, en azından bana ayak bile uyduramıyorlardı.
Vaktimi ideal seks partnerini bulmakla daha fazla harcamak yerine en güzel yıllarımda orgazmların en yoğun ve şehvetli hallerini kendi kendime yaşatıyordum, çünkü buna mecburdum!
Koltukta pozisyona geçer geçmez kendimi mutlu etmeye başlamıştım.
Sağ elimle zevk suyumdan sırılsıklam olmuş külodumu amcığıma bastırıp daireler halinde gezdirirken sol elimdeki dildoyu baştan aşağıya yalayıp dudaklarımda gezdirip emiyordum.
Ne yalan söyleyeyim, bu denli mastürbasyona başladığımdan beri özlediğim tek şey ön sevişmeydi.
Taşaklardan başlayarak yukarıya doğru yalamak, yarağı baştan aşağıya emercesine öpüp büyüyüp sertleşmesini hissetmek ve o anda komple ağızıma alıp zevk damlalarını emmekten bayadır mahrum kalmıştım.
Bunlar, sağ elimle amcığıma külot üstü gittikçe daha da sert bastırıp sol elimdeki dildoyu ağızımda gezdirirken kafamdan geçen fantezilerin ön sevişmeyle olan kısmının sadece birkaçıydı.
Daha fazla dayanamıyordum, o kadar zevklenmiştim ki külodum adeta suya düşmüş kadar ıslanmıştı. Külodumu çıkarıp rastgele evin koridoruna fırlattığımda hızlanan nabzımın belirdiği amcığım gün yüzüne çıkmıştı, pencereden giren güneş ışıkları amcığımı ısıtmakla beraber akan zevk suyumla ortaya parlak bir görüntü sunuyordu.
Tereddüt etmeden dildoyu sağ elimle yavaşça içime doğru sokarken sol elimle göğüslerimi elbisemden çıkardıktan sonra sıkıp yoğururken çoktan sertleşmiş meme uçlarımı yalayıp emmeye başlamıştım.
Dildo yavaş yavaş içime girerken tırtıklarının teker teker amcığımın dudaklarına sürtmesini hissetmek beni ayrı bir çıldırtıyordu. Bu hazın zevkini çıkarıyordum, öyle ki dildoyu her çıkardığımda peşinden hatrı sayılır bir miktarda zevk suyum beraberinde boşalıyordu.
Bir süre sonra dildoyu hızlandırmam da yetmiyordu, daha fazlasına ihtiyacım vardı. Dildoyu vantuzundan cam sehpaya sabitleyip klitoris emici vibratörü hiç vakit kaybetmeden en yüksek ayarda tepeciğime bastırmıştım.
Bu alet bir harikaydı - hem titreyip hem emmesiyle birlikte cam sehpanın üzerine sabitlediğim dildonun üzerine boşalmam bir olmuştu.
Artık bu iki oyuncağı aynı anda kullanıp orgazmın nirvanasına ulaşma vakti gelmişti.
Sağ elimle emici vibratörü klitorisime bastırırken sol elimle memelerimi yoğuruyordum. Bunları yaparken de dildoya binmeyi ihmal etmiyordum.
Dildoyu tamamiyle içime alıp komple içimde tutarak daireler çiziyordum, böylece içimde gezdirip amcığımın içerden dokunulmadığı yer kalmıyordu. Bu sırada yandaki boy aynasından kendimi bu halde izlemekten de ayrıca zevk almam sayesinde ikinci defa boşalıyordum.
İkinci orgazm çok daha sıcak, çok daha yoğun kat kat daha ıslaktı. Cam sehpanın üzerinde kocaman bir zevk suyu birikintisi çoktan oluşmuştu.
Üst üste iki kere boşalmak her ne kadar bacak ve kollarımda derman bırakmadıysa da, tazyikli bir şekilde boşalmam, aynadaki görüntüm, oyuncaklarım ve yanan amcığımdan çıkan vıcık sesler bana durmayıp üçüncü orgazm için devam edecek şevki veriyordu.
İkinci orgazmın ardından hiç ara vermeden devam ediyordum. Hem amcığımın kaslarını sıkıp daha da dar olmasını sağlıyordum hem de vibratörü klitorisime daha sert bir biçimde bastırıyordum. Bu esnada diğer elim vücudumun her yerini sıkıp okşarken inlemelerimin sesi yükseliyordu.
Her yerim yanıyordu, yanaklarım kıpkırmızı olmuş, terden su olmuştum. Sehpanın üzerinde ve etrafında kuru yer kalmamıştı.
Nefesim gittikçe ağırlaşırken iyice kendimi kaybediyordum. Aklımı gittikçe kaybederken amcığım içgüdüsel olarak kontrolü çoktan eline almıştı ve beni üçüncü orgazma taşımıştı.
Üçüncü kez boşaldığım sırada ortalık adeta göle, ben ise kendini kaybetmiş, bir ayağıyla istemsizce havayı tekmeleyen bir şehvet canavarına dönüşmüştüm.
Boşalmamın sürdüğü esnada yeni komşumun perdesi bulunmayan ve ışığı yanmayan odasının benim salona bakan tarafın penceresinde bir hareketlilik algılar gibi olmuştum, fakat o anda hiç oralı olmamıştım.
Üç orgazmdan sonra güçsüz ve bitkin düşmüştüm. Bir süre dildo hala içimde ben ise sehpanın üzerine yığılmış hareketsiz bir şekilde kalmıştım. Kendime gelebilmem biraz zaman alacaktı.
Ben bu süre zarfında sessizliği bozan tek şeyin mutluluktan gülen ben olacağını sanarken hiç beklenmedik bir anda kapı zili çalmıştı.
Birinci bölüm sonu
Yorum ve oylarınızı eksik etmeyin lütfen.
Hikaye hakkındaki soru ve görüşlerinizi sohbet kısmında belirtebilirsiniz.Saygılarımla
- daddy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doyumsuz | +18
RomanceAşırı cinsel fantezilerini doyasıya yaşamak isteyen 23 yaşındaki Ayten kendisini tatmin edecek bir erkek ile tanışmamıştı. Ta ki şimdiye kadar... Hikaye bol detaylı (!) cinsellik, yerine göre de argo içermektedir.