Salih

11.6K 113 29
                                    

Gözlerimi açar açmaz bakışlarımız birbirini bulmuştu. Nasıl bir reaksiyon vereceğini merak ederken hiç beklemediğim bir şey olmuştu, çünkü o hiç de oralı olmamıştı, sanki en başından beri ona hususi şov yaptığımı biliyordu ve istifini bozmadan beni izlemeye devam ediyordu.

Sırıtmıştım istemsizce. Pantolonunu indirmişti fakat boxerına dokunmamıştı, ben ise gözümü boxerındaki şişkinlikten alamıyordum.

Tamamen kalkmamış olmasına rağmen sikinin baya kalın ve uzun olduğu belli oluyordu.

Rengini, formunu, damarlarını, dokusunu ve en çok da koku ve tadını merak etmekten iyice azmıştım, öyle ki dildoyu fazla hareket ettirmeme gerek kalmadan durmaksızın zevk suyum şiddetlenerek akmaya devam ediyordu.

Az önce ona içirdiğim zevk suyumdan şimdi kendim tadacaktım. Dildoyu amcığımdan çıkardığım gibi zevk suyumu avucumda toplayıp ağızıma doğru götürmüştüm.

Bakışlarımızı birbirinden bir saniye olsun ayırmıyorduk.

Dilimi dışarıya çıkarıp avucumdaki zevk suyumu şehvetle ağızıma damlatıyordum. O esnada diğer elimle klitorisimi okşamaya devam ettiğim için amcığım boşalmaya devam ediyordu.

Zevk suyumu ağızımda toplayıp gezdirip tadıyordum. Sıcak ve vıcık vıcıktı, ayrıca oldukça ağır ve yoğun bir tadı da vardı. Az önce amcığımın suyunu içtiğini anlamamış olması imkansızdı.

Dildoyu tekrar içime sokup ellerimi kullanmadan, sadece kaslarımı sıkıp gevşeterek dildoyu içimde git gel yaptırıyordum.

Bu hareket hoşuna gitmiş olacaktı ki boxerının üstünden hafifçe sikini okşamaya başlamıştı.

Elini sikine dokundurduğu anda boxerının hemen daha da daraldığını fark etmiştim, sertleşmeye devam ediyordu ve henüz tamamen büyümemişti bile.

Amcığımı dildo ile daha sert ve hızlı tahrik ederken diğer elimi göğüslerime sımsıkı saplamış yoğuruyordum.

Sertleşmiş meme uçlarımı baş ve işaret parmaklarımın arasına alıp sıkıp ezmeye başlamıştım. Bu bana acıyla beraber bambaşka bir haz veriyordu.

Sonunda iki göğsümü iki elimle tutup birbirlerine bastırıyordum. Bu arada bacaklarım havada ve dildo dibine kadar amcığımdaydı.

Bu görüntü karşısında Salih sikini hafifçe boxerının üzerinden okşamak yerine iyice avuçlayıp sıkıca kavramıştı. Bu sayede sikine pompalanan kan orda kalıyor ve daha çok büyümesini sağlıyordu.

Acaba bu sefer azgınlıkta ve fantezide bana ayak uydurabilecek birisini bulmuş muydum?

Bulunduğum pozisyon itibariyle amcığımdan akan suyumun sıcaklığı ve kıvamını göt deliğimde de hissetmeye başlamıştım.

Göğüslerimi dönüşümlü olarak emmeye başlamıştım. Ağızıma aldığım her defada meme uçlarımı daha sert ve iştahlı şekilde emiyordum, tattığım zevk adeta yüz ifademe yansıyordu.

Bir göğüsümden diğerine geçerken ağızımdaki zevk suyumu bitene kadar yavaşça memelerimin üzerine akıtıp iyice parlamalarını sağlamıştım.

Salihin gittikçe büyüyen siki yüzünden iyice daralmış ve gerilmiş boxerına göz attığımda onun da zevk damlalarının aktığını fark etmiştim. Boxerında kocaman birikintiler oluşmuştu.

Ben kendimi iyice kaybederken o da sikini iyice sıvazlamaya başlamıştı, öyle ki ucu boxerından dışarıya fırlamıştı.

Kafası oldukca tombuldu. İçine durmadan pompalanan kan sikinin ucunu iyice gerip kırmızı-mor bir renge bürümüştü, ayrıca ucundan durmaksızın sızan zevk dölünü eliyle sikinin ucuna sürmesi yüzünden o da parlıyordu.

Ben göğüslerimden amcığımın suyunu yalarken kendimi kaybetmiş bir şekilde dildoyla tatmin etmeye çalışıyordum, o ise boxerından dışarı bakan sikinin ucunu sıvazlayıp okşuyordu.

Daha fazla dayanamıyacaktım - boxerına sıkışmış ve durmaksızın zevk dölü sızdıran o koca yarağı komple istiyordum artık!

Fakat o bana sadece ucunu ve silüetini gösterip amımda dildoyla beni çırpındırmaktan zevk alıyordu, bundan emindim.

Ona kimin kimi çırpındıracağı konusunda ders vermem gerekiyordu. Öyle bir boşalacaktım ki, amcığımın suyunun tadına bir daha varmak isteyecekti.

Pencereye doğru yaklaşıp ona şehvetli bir bakış atmıştım, o ise vahşi bir hayvan gibi üst dudağını yalamıştı - belli ki ağızı sulanmıştı!

Nefesim git gide ağırlaşmıştı ve ayaktayken dildoyu içime sokup çıkartmak iyice zorlaşmıştı, fakat ne olursa olsun boşalmam gerekiyordu.

Pencere kenarında beni izleyerek sikinin neredeyse patlayacak olan ucunu sıvazlayıp okşamasını görmek beni öyle bir çıldırtıyordu ki, yüksek basınçla boşalmam dildoyu içime sürmekte zorluk yaşatıyordu.

Bu bugün yaşadığım onca orgazmın en yoğunu, en uzunu, en sıcağı ve en ıslağıydı. Bunda karşılıklı bakışmalarımızın ve birbirimizi kudurtmamızın payı büyüktü.

Her ne kadar orgazmın bu denli zevkli olmasının sebebi Salih olsa da onu tahrik etmeye devam edecektim.

Elime damlayıp birikmiş zevk suyumu büyük bir şehvetle ağızımda gezdirerek köpürken dilimi de çıkararak dışarıya akmasını sağlamıştım.

Bakışlarımla ona "bu tadı şu anda tadamadığın için üzülebilirsin" diyordum.

O ise sadece sırıtıp eline ne olduğunu çözemediğim bir şey alıp yüzüne tuttuktan sonra derin bir nefes almıştı.

Elindeki şeyi yüzünden çektiği anda ne olduğunu fark etmiştim: yaklaşık bir saat önce kendimle oynarken rastgele koridora doğru fırlattığım, amcığımın suyundan sırılsıklam olmuş külodumdu!

Bu adam bambaşka bir seviyeydi, bambaşka bir şehvet düşkünü - ve ben buna bayılmıştım.

Külodumu ağızına sokup emdiğini gördüğümde daha fazla zaman kaybetmeyip orada olmam gerektiğim kesinleşmişti.

Pencereden uzaklaşıp derhal yan dairenin yolunu tutmuştum. Her şey daha yeni başlıyordu.

Üçüncü bölüm sonu
Yorum ve oylarınız için teşekkürler,
herkese keyifli okumalar dilerim.

Saygılarımla
- daddy

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Doyumsuz | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin