2.Bölüm; İlan

74 12 2
                                    

2.Bölüm; İlan

0531 *** ** **; İlana koymuş olduğun mezar hâlâ satılık mı?

Yağız mezar; ?

0531 *** ** **; Okulun dedikodu sitelerinde dolaşan ilandan bahsediyorum. Gerçekten satılık mı? Ya da şöyle sorayım biri aldı mı?

Yağız mezar; Sen ciddisin! Bu mezarı almak istiyorsun.

0531 *** ** **; Sence, ciddi gözükmüyor muyum? Oysa ben içine Bülent Ersoy gibi asansör koymak istiyordum.

Yağız mezar; Komiksin. Bizimkilerden biri değilsin diye düşünüyorum.

0531 *** ** **; Aklını kullanabiliyormuşsun, şaşırtıcı!

Yağız mezar; Oysa bende bu ilan üzerinden bana yürüyeceksin zannetmiştim.

0531 *** ** **; Sen her şeyi öyle zanneder misin?

Yağız mezar; Bilmem... Sen niye bu mezarı istiyorsun? Neden sana satayım?

0531 *** ** **; Gerçekten satıyorsun?

Yağız mezar; Niye ilana koymuş olayım o zaman? Sen iyi misin?

Yazıyor...

Görüldü.

Yazıyor...

Görüldü.

0531 *** ** **; Telefon şakası diye düşünmüştüm.

Yağız mezar; Sen cidden bu mezarı almak istiyorsun değil mi? Bana veya arkadaşlarıma yürümek için de yazmadın? Okul da olan popüler yerim için de yazmadın, hani okul takımında arkadaşlarım için de yazmadın.

0531 *** ** **; Sana niye yürüyeyim ya da arkadaşlarına?  Ben sadece mezarı istiyorum.

Yağız mezar; Popüler olduğumuz için, çevre edinmek istediğin için... Bir sürü sebep sayabilirim.

0531 *** ** **; Yağız ben mezarı istiyorum. Sadece mezarı istiyorum. Sen yada adını bilmediğim arkadaşlarını istemiyorum. Sadece şu mezar satılık mı değil mi? Onu de lütfen.

Yağız mezar; Mezarı neden istiyorsun?

0531 *** ** **; Standart ölçülere sığıyor muyum diye bakacağım.

Yağız mezar; Anlamadım.

0531 *** ** **; Anlamanızı beklemiyordum.

Yağız mezar; Ters ters cevaplar veriyorsun da senin adın ne? Numaranın yanında da isim yok. Nasıl yazacağım bilmiyorum? İsmin ne ya da cinsiyetin ne bari onu söyle?

Görüldü.

Yazıyor...

0531 *** ** **; Mezarı verecek misin? Ona göre diyeceğim.

Yağız mezar; Niye istiyorsun? Doğru düzgün cevap vermediğin sürece galiba vermeyeceğim. Satmayacağım.

Görüldü.

Yazıyor...

Görüldü.

Yazıyor...

0531 *** ** **; Sana yazan herkese böyle mi davranıyorsun? Yoksa sadece mezar alacak kişilere mi özel?

Yağız mezar; Nasıl davranıyormuşum?

0531 *** ** **; Ukala, şımarık ve profesyonel bile değilsin. İlana niye mezar koydun diye kimse sorgulamıyor ama sen herkesin niye alacağını sorguluyorsun? Merak ediyorum bu da mı yeni yürüme şeyiniz mi oldu?

0531 *** ** **; İlk ölen diğerinin üzerine gömülür diye saçma sapan bir şekilde mi yürüyorsunuz? Yoksa hoşlandığın kişiye böyle mi yürüyeceksin? İnan hiçbiri umrumda değil. Sadece bu mezarı istiyordum ama anladım ki sende herkes gibisin.

Yağız mezar; İyi o zaman almazsın. Ayrıca herkes istediğini sorgulayabilir. Kimse umrumda değil. Güzel fikirlerin için teşekkür ederim. Ama sapık damgası yemek istemiyorum.

Görüldü.

Instagram hesabım; efulyya Tweeter; ruhunicinsavas TikTok; efulyya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Instagram hesabım; efulyya
Tweeter; ruhunicinsavas
TikTok; efulyya.akinci




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gölgede Kalanlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin