10. Alev Kafa

106 10 34
                                    

.•°★°•.

"Yaptıklarınız sonucunda ailelerinize bir mektup gönderilecek. Ceza olarak önümüzdeki bir hafta her akşam kütüphaneyi temizleyeceksiniz."

Üçümüz Profesör Slughorn'un yanından ayrılıp Slytherin Ortak Salonu'na doğru ilerlerken Barty, Evan'a dik dik baktı. Evan bu bakışları fark etti ama umursamadı ve yoluna devam etti, Barty aniden Evan'ın üzerine atlamak için bir hamle yapınca Barty'yi kolundan çektim.

"Rezil herif! Senin yüzünden düştüğüm duruma bak!" Evan umursamaz tavrıyla saçlarını karıştırdı ve sonra sırıttı. "Neden sırıtıyorsun!?"

"Eğlenmediğini söyleyemezsin Barty." Kaşlarımı çatarak Evan'a bakmaya başladım. Eğlenmek mi? Kütüphaneyi havaya uçurdu deli! "Öyle görünmeyi bırak Capella. Çok eğlenceliydi. Kenarda durup sırıtarak izledin."

Barty ters bakışlarını bana çevirdiğinde omuz silktim. "Belki biraz eğlenceliydi." Barty ikimize de mala bakar gibi baktı. "Eğlendin Barty."

"Yakalanmasaydık daha çok eğlenebilirdim!" Evan kıkırdadı ve kolunu Barty'nin omzuna attı. "Ne yapıyorsun?"

"Merak etme, daha çok eğleneceğiz. Bu sadece başlangıç." Barty, Evan'nın sözleriyle Evan'ı itip ona ters ters bakmaya başlayınca ikilinin durumuna gözlerimi devirdim. Sürekli kavga ediyorlardı. "Regulus bir dahaki sefere bize katılacak."

Alayla güldüm ve başımı iki yana salladım. "O gelmez. Regulus işleri sessizce halletmeyi sever." Barty sırıttı ve Evan'nın kafasına tokat attı. Evan Barty'ye yine 'ne yaptım' der gibi baktı. "O akıllı bir çocuk. Kendine ve Regulus'a iyi bak!" Evan gözlerini devirdi ve dağınık saçlarını düzeltti.

"Senin eğlence anlayışının olmayışı benim sorunum değil." Barty gözlerini devirdi ve sonra ters ters bana baktı. "Neden bu aptalı durdurmadın?" Kravatımı düzeltirken omuz silktim. "Yeni bir şeyler denemek istedim."

Barty söylenmeye başladığında Evan gözlerini devirdi. Yaptığım şeye Regulus'un nasıl tepki vereceğini düşündüm. Kesinlikle iyi bir azar alırdım.

-Ertesi gün-

Yanılmadım. Regulus sabahtan beri beni azarlıyor. Artık kendisini Astronomi Kulesi'nden atmak istediğini ifade ettiğinde Evan'a katıldığımı belirttim. Barty umursamazca kitap okuyordu, artık sıkılmış olmalı ki, Regulus'un susmasını bekliyordu.

"Tamam, yaptınız, peki neden yakalandınız? Aptal mısınız?" Barty hızla başını salladı. "Katılıyorum Ben dedim ama bu aptal beni dinlemedi!" Regulus konuşmak için tekrar ağzını açtı, ben de daha fazla dayanamadım ve Regulus'a bir yastık fırlattım.

"Kapa çeneni, bu kadar yeter! Anladık." Regulus bana sitemkar bir şekilde baktı. "Yazıklar olsun, bana yastık attın demek!" Ayağa kalktım ve dramatik bir ses tonuyla konuşan Regulus'a gözlerimi devirdim. "Bugün bir sürü dersimiz var Regulus. İlk ders Kehanet."

Sınıf, Profesör Trelawney'nin Kuzey Kulesi'ndeki sınıfı ve kalenin zemin katında bulunan on bir numaralı sınıfı olmak üzere iki yerde de ders alıyorduk. Kuzey Kulesinde bulunan sınıfa dairesel bir kapaktan girilebilir. Oda, birinin tavan arası ile eski moda bir çay dükkanı karışımı bir yerdi. Kehanet Merdiveni, kalenin geri kalanına da uzun bir koridorla bağlanan Kehanet sınıfına çıkıyor.

 𝑰𝒏𝒗𝒊𝒕𝒆 𝑰𝒏𝒂𝒕𝒕𝒆𝒏𝒅𝒖 || 𝑅𝑒𝑔𝑢𝑙𝑢𝑠 𝐵𝑙𝑎𝑐𝑘 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin