Au trecut cinci ani de atunci. Cinci ani de când port cu mine aceasta nesăbuită şi oarbă răzbunare care nu vrea să îmi dea odată pace. Mă plimb pe străzi, încercând să îmi pun în ordine toate gândurile care au dat năvală peste sentimentele mele, care acum ceva timp erau concrete.
Ţineam mâinile în buzunar, mergând încet pe o alee care mă ducea drept înainte într-un cartier destul de mare faţă de cele prin care am tot umblat până acum. Pe o pancartă poziţionată fix pe dreapta, până să intri în cartier scria cu litere mari "Bine aţi venit în Forest Grove!"
Asta însemna numai un singur lucru. Ajunsesem mai repede decât mi-aş fi imaginat în Oregon, locul în care am copilărit pentru puţin timp şi totodată, locul în care întregul coşmar a luat naştere de aici.
"Nici nu am păşit bine în vechiul tău cartier, ca şi am simţit cum teroarea sta la pândă încă de la intrare," spuse Sully, chicotind mai mult pentru el.
— Şi încă miroase ca de obicei, am strâmbat din nas dezamăgit. Nu-i nimic, se poate rezolva şi această problemă.
Mi-am dus ambele mâini până la ceafă, trosnindu-le mai apoi, reuşind să le fac să trosnească în aşa fel încât să se trezească din hibernat. Venisem special aici cu un scop şi nu aveam de gând tocmai acum, după atâta vreme în care m-am antrenat să o dau în bară.
— Sully, îi poţi simţi? l-am întrebat mai mult absent.
"Chiar foarte bine. Se pare că acea clipă după care am tot aşteptat până acum, a sosit!" rânji el într-un mod cam zgomotos pentru capul meu.
— Mai încet, Sully, doar nu vrei să îmi distrugi timpanele, i-am spus pe un ton destul de rece la auz.
Se opri din a mai spune ceva. Trebuia să înţeleagă că nu aveam dispoziţia tocmai bună de a mă certa cu cealaltă jumătate a mea, aveam nevoie de linişte ca să pot gândi limpede. M-am apropiat de pancartă, privind-o preţ de câteva minute, apoi am înfipt lama cuţitului în ea, reuşind să fac o gaură destul de vizibilă.
— Să înceapă distracţia atunci! am spus, începând să râd destul de tare în timp ce o luasem la fugă în nemărginita mare de case adormite din faţa mea.
_________________________________________________________________
well, am inceput si cartea care va contine toate actiunile din perspectiva lui Liu, ca sa pot lamuri anumite lucruri din cartea originala cu Jeff (presupun ca unele faze v-au cam lasat putin in ceata, dar nu-i bai).
nu vor fi multe capitole, in jur de sapte I guess, dar vor fi scurte, nu mai mult de o pagina fiecare capitol.
cam atat am de spus, sper sa va placa. c:
CITEȘTI
Liu Homicidal - An untold story
HorrorViaţa lui Liu Woods se schimbă radical, imediat după ce este atacat după ieşirea din spital a fratelui său mai mare, Jeffrey Woods, care devine un criminal periculos cunoscut ca Jeff The Killer. Liu trăieşte o noapte de coşmar, încercând să dea o lu...