⭑.ᐟ 𝗦𝘄𝗲𝗲𝘁𝗲𝗿 | 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼

105 13 1
                                    

"Rideg és távolságtartó"

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

"Rideg és távolságtartó"

Ez egy bélyeg volt hozzá, amelyet a hozzá legközelebb állók ismertek kizárólag. Az az oldala annak, akit szerettél, és amit természetesen ismertél, más volt, mint amit az emberek a tévében, vagy nyilvánosan láttak.
Mindig önmaga volt, mindig azt tette, amit ő szeretett volna. A különbség az volt, hogy nevetve és viccelődve viselkedett így, amikor a barátaival volt. De veled felöltötte jellegzetes rideg arcát.

Néha gondoltál erre - nem -, elég gyakran gondoltál erre. Néha úgy érezted, nem tudod megnevettetni, megmosolyogtatni, sőt boldoggá tenni sem. De ha ő ennyire nem volt boldog veled, miért volt még mindig veled együtt?

Ha azt mondod, hogy ő ijesztő, természetesen nem. Csak nagyon ritkán mutatta ki irántad való szeretetét. Még akkor is, ha ez csak édes viselkedés, mint a csók és az ölelés, csak alkalmanként csinálta.

Próbáltad megérteni, nem akartál kételkedni benne. Nem akartad erőltetni, ha kényelmetlenül érezte magát. Annak ellenére, hogy ritka, akkor is nagyon értékeled minden kedvességét és kedves cselekedetét, amit tesz.

⊹ ࣪ ˖

A földön ültél, és néztél ki az ablakon, amely a város éjszakai fényeit mutatta. Vártad őt, vártad, hogy szerelmed hazaérjen a munkából. Akárcsak az a városi fény, ő is abban a csillogó világban tündökölt, amit te soha nem értettél.

A kilincs hangja gyorsan elfordította a fejed az irányába. Elmosolyodtál, miután megláttad annak a férfinak az alakját, akire egész nap gondoltál, hogy végre hazaér.

Minho egy fekete ingben és farmerben érkezett haza. A frufruja enyhén megemelkedett néhány nedves tincstől,valószínűleg próbán volt, és megmosta az arcát, mielőtt hazament.

Mindenesetre, a barátod ma a szokásosnál is jobban nézett ki.

-Hé, ettél ma? - kérdezte Minho, miközben egy darabig a hajad simogatta. Megráztad a fejed, és enyhén mosolyogtál, mert ismét, mint szokás szerint törődött veled a saját módján.

-Még nem. Rád, vártam. Főztem, előbb együnk, biztos fáradt vagy. - mondtad enyhén mosolyogva.

Minho csak bólintott, majd leült az étkezőasztalhoz, közvetlenül veled szemben. Mindketten csendesen enni kezdtek, mint általában, aztán öt perc múlva te leszel az első, aki megnyitja a beszélgetést.

Igen, általában ezt csináltad, és ezzel rendben voltál. Azonban valamiért ma sok mindent túlgondoltál. Talán mert sok volt munkád volt ma?

Vagy mert láttad Minho beszélgetését és viselkedését egy másik női előadóval a ma délutáni élő adásos eseményen?

Te természetesen próbáltad figyelmen kívül hagyni, de a szíved mélyén tudtad ezért kezded el ma újra túlgondolni a dolgokat.

-Milyen volt a napod Y/n?

𝗟𝗢𝗦𝗘 𝗠𝗬 𝗕𝗥𝗘𝗔𝗧𝗛┐ˢᵗʳᵃʸ ᴷⁱᵈˢ ᴼⁿᵉˢʰᵒᵗˢ︑Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora