⭑.ᐟ 𝗖𝗮𝘁𝘀 | 𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼

84 14 1
                                    

-Ugh, hogy lehetséges, hogy ennyi cuccom van? -  motyogtam magamban, miközben még egyszer kinyitottam az előttem lévő kartondobozhoz

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


-Ugh, hogy lehetséges, hogy ennyi cuccom van? - motyogtam magamban, miközben még egyszer kinyitottam az előttem lévő kartondobozhoz.

Őszintén szólva, azt képzeltem, hogy az első lakásomba költözés egy kicsit más lesz. Azonban bizonyos körülmények miatt a szüleim külföldön voltak, az egyik barátom beteg volt, a másik pedig nyaral. Ennek eredményeként az elmúlt két hétben az összes cuccomat a szüleim házából az enyémbe költöztettem, bútorokat szereltem össze, falakat festettem, és most egyedül csomagoltam ki az összes dobozt. Nos, majdnem egyedül. Mivel számtalanszor kellett ki-be járnom az épületben, már találkoztam néhány szomszédommal. Az egyik Jisu. A liftben találkoztunk, és úgy tűnt, megsajnált, miután elmondtam neki, hogy mindent egyedül csinálok. Innentől kezdve nagyon sokat segített nekem. Szerintem ez az egész folyamat sokkal több időt vett volna igénybe, ha nem találkoztam volna vele.

Kivettem az utolsó dolgot a dobozból, és felhörögtem, miután rájöttem, hogy még három doboz van hátra. - Soha többé nem költözök. - Mielőtt elkezdhettem volna kipakolni a következőt, megszólalt a csengő. Megpróbáltam valahogy eljutni az ajtóig, ami nehezebbnek bizonyult, mint gondoltam. Elméletileg majdnem kész volt az otthonom. Az egyetlen probléma az volt, hogy az üres kartondobozok most mindenhol hevertek, sok szeméttel keverve. Alapvetően a lakásom még mindig hatalmas rendetlenség volt.

Kinyitottam az étel szállítónak, hálásan átvettem a pizzám, és jó estét kívántam neki. Amikor be akartam csukni az ajtót, valami más is felkeltette a figyelmemet. A szemközti szomszédom ajtója tárva-nyitva volt. Vállat vontam, és visszamentem, alig vártam, hogy végre megegyem a pizzám. De ehelyett furcsa, kaparó zajokat kezdtem hallani, amint leültem. Megpróbáltam figyelmen kívül hagyni, de miután újra és újra hallottam őket, úgy döntöttem, hogy végül megnézem.

Minél közelebb kerültem a hang forrásához, annál jobban hasonlított a padlómon lévő mancsok hangjára. Istenem, mi lenne, ha egerek lennének a lakásomban? Kérlek ne. Nos, talán összebarátkozhatnék velük. Tényleg nem akartam újra költözni. Amikor azonban beléptem a hálószobámba, ahonnan úgy tűnt, hogy a zaj jött, értetlenül álltam.

Egy narancs-fehér foltos macska ült az ágyamon. Még macskám sem volt. Egy rövid pillanatig csak bámultuk egymást. Tettem pár lépést az ágyam felé. Úgy tűnt, a macskát nem zavarta, ehelyett a szemével figyelte minden mozdulatomat. Amikor elértem, óvatosan kinyújtottam a kezem. Ahogy a macska megszagolta, éreztem, ahogy a bajusza csiklandozza a bőröm. Rövid időn belül azon kaptam magam, hogy megsimogatom a macska bundáját.

A dolog, ami végül megdöbbentett engem és az új kis szőrös barátomat, egy kopogás volt az ajtón. Gondoskodtam róla, hogy a macska az ágyamon maradjon, és elmentem kinyitni a bejárati ajtót. Ezúttal egy barna hajú fiatal férfi állt előttem. Körülbelül velem egyidős lehetett, arcán egy kicsit aggódó és zavart kifejezés keveredett.

𝗟𝗢𝗦𝗘 𝗠𝗬 𝗕𝗥𝗘𝗔𝗧𝗛┐ˢᵗʳᵃʸ ᴷⁱᵈˢ ᴼⁿᵉˢʰᵒᵗˢ︑Onde histórias criam vida. Descubra agora