⭑.ᐟ 𝗣𝗹𝗮𝘆𝗯𝗼𝘆 | 𝗛𝘆𝘂𝗻𝗷𝗶𝗻

120 15 0
                                    

  →Hyunjin

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Hyunjin

Nem megyek ma a buliba.

Ne keress

Egyedül szeretnék lenni.

⊹ ࣪ ˖

Ezzel ki is kapcsoltad a telefonod, nem megvárva a legjobb barátod, Hyunjin válaszát.

Jelenleg a lakásodban kuporodtál és sírtál, mert rájöttél, hogy a barátod nem szeret téged igazán. Természetesen ezt gondoltad, miután tudtad, hogy a barátod... nem, a volt barátod egy playboy volt, akinek több barátnője is volt egyszerre.

Az egyik barátnődtől megtudtad, hogy az exed minden nap más lánnyal járt. Igen, figyelmeztettek, de már szeretted őt.

A szerelem vak, igaz?

Ideges voltál és hergelt, hogy ilyen vakon becsaptak. Nem azért sírtál, mert fájt. Sírtál, mert hülyének érezted magad amiért,ilyen könnyen becsaptak és átvertek.

Az ilyen playboyoknak el kellene tűnnie a rohadt bolygóról!

Ez volt az egyik oka annak, hogy elküldted az iménteket üzenteket Hyunjinnak. Ő is hasonlóan ilyen playboy volt, már ezer meg egy lánnyal járt. De a különbség az volt, hogy nyíltan playboyként mutatta meg magát. Soha nem járt komoly kapcsolatban egyetlen lánnyal sem. Pontosabban, soha nem szerette őket igazán. Csak szórakozásból csinálta. Természetesen más, mint az exed.

Tehát jelenleg ebben a helyzetben most semmi kedved találkozni Hyunjinnal. Minden péntek este elhívott - valószínűleg randira - iskola után.
De most csak, egyedül akartál lenni, és nem akartad, hogy senki és semmi ne zavarjon.

Úgy döntöttél, hogy kimész, hagytad, hogy a lépteid bárhová elvigyenek. Csak néhány utcai lámpa és a téged kísérő járművek zúgásai hallatszodtak A légkör csendesedett, tekintve arra , hogy már későre járt.

⊹ ࣪ ˖

Aggodalom. Hyunjin most csak így érezte magát.

Hyunjin jelenleg szokás szerint a bulin volt, a barátaival szórakozott. Ha azt hinnéd, hogy Hyunjin "játszani" fog az ottani lányokkal, nem, nem ment odáig. Mivel bármilyen furcsa, valamennyire tiszteli a nőket, mint az anyját, és ezért nem akart megérinteni ma este egyetlen lányt sem. Csak beszélgetni és szórakozni elég volt, igaz?

De nem ma, miután elolvasta az üzeneted, aggódni kezdett, és elhidegült.
Nem mentél el a buliba, amit az egyik hírhedtebb lány tartott a suliból. Hyunjin elment a barátaitól és a lányoktól, és megpróbált felhívni. Nem vetted fel. Pánik öntötte el, mivel nem szoktál soha ilyen lenni.

-Hé Hyunjin ne csak állj ott egyedül. Gyere ide!

-Hyunjin! Itt van Haerin. Azt mondtad meg akarod ismerni!

𝗟𝗢𝗦𝗘 𝗠𝗬 𝗕𝗥𝗘𝗔𝗧𝗛┐ˢᵗʳᵃʸ ᴷⁱᵈˢ ᴼⁿᵉˢʰᵒᵗˢ︑Onde histórias criam vida. Descubra agora