⭑.ᐟ 𝗟𝗮𝘁𝗲 | 𝗙𝗲𝗹𝗶𝘅

74 9 4
                                    


 Ha mondhatnék egy kívánságot a Napnak és a csillagoknak,

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Ha mondhatnék egy kívánságot a Napnak és a csillagoknak,

Egy napot szeretnék kérni egy találkozásra.

Egy napot, hogy együtt legyünk

Egy napot, hogy megöleljelek

Egy napot, hogy megcsókoljalak

csak egy napot, mindent megtennék, hogy mosolyogni lássalak.

Legalább megkönnyebbülten el akarlak engedni,

hogy megbizonyosodjak arról,

Boldog vagy odafent...



⊹ ࣪ ˖



Vörös folyadékcseppek folytak tovább az orrodból, és a hálószoba padlóját egészen a fürdőszobáig belepték. Remegő kézzel megragadva a vízcsapot, leöblítetted az orrodat és az arcod, ami nem volt friss és üde, mint eddig.

Nézted a tükörképedet a tükörben, és csalódottan láttad, milyen rosszul rosszul nézel ki mostanában. Súlycsökkenés, mindennapi gyengeségérzet árad a testedből és egyéb tünetek, amelyek úgy tűntek, hogy teljesen megtámadtak és átvették az uralmat.

Az az átkozott rák mindenek felett végezni akart veled.

És bármikor elveszítheted ezt a harcot.

Nagyon jól tudtad, hogy soha senki nem tanácsolta, hogy egyedül nézz szembe ezzel a háborúval. Nem volt olyan háború, amelyet ne együtt vívtatok volna. Tudtad, hogy ezzel egyedül nem tudsz szembenézni.

Ha nyersz, az jó dolog. De mi van, ha veszítesz?

Látod, hogy az emberek, akiket szeretsz, nézik, ahogy elveszíted?

Látod, ahogy Felix végignézi a halálodat?

Másrészt a párod, Felix három hete volt távol otthonról a dolgai és a munkája miatt. Minden színészi képességeddel sikerült meggyőznöd, hogy ne gondoljon semmi negatívra.

Sikerült tovább hazudnod neki, még akkor is, amikor mindig gyanakodott a sápadt és karcsú arcodra.

A szíved szakad meg, de sikerült folyamatosan egyre kevesebb és kevesebbszer vele a videohívásoznod.

Mert valójában, nem akartad őt sírni látni.

Fájdalmas mosoly ült az arcodon, és kissé hálás voltál, hogy az állapotod csak Felix távozása után romlott. Nem vagy biztos benne, hogy mikor tér haza, de arra számítottál, hogy akkor jön haza, miután te elmentél.

Ez a helyzet megkönnyítette, hogy továbbra is hazudj neki. Nagyon jól emlékszel, mennyire frusztrált volt, amikor csak megfáztál. Emlékszel, amikor egy pillanatra sem tudott elhagyni, mert félt, hogy valami rossz fog történni veled.

𝗟𝗢𝗦𝗘 𝗠𝗬 𝗕𝗥𝗘𝗔𝗧𝗛┐ˢᵗʳᵃʸ ᴷⁱᵈˢ ᴼⁿᵉˢʰᵒᵗˢ︑Onde histórias criam vida. Descubra agora