⭑.ᐟ 𝗧𝗵𝘂𝗻𝗱𝗲𝗿𝘀𝘁𝗼𝗿𝗺𝘀 | 𝗖𝗵𝗮𝗻𝗴𝗯𝗶𝗻

78 12 3
                                    

Hazaérve erősen becsaptad az ajtót, minden érzelmeidet kiengedve az ártatlan dolognak

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Hazaérve erősen becsaptad az ajtót, minden érzelmeidet kiengedve az ártatlan dolognak. Az sem érdekelt, ha betörted azt az ajtót.

Az ágyad felé sétálva azonnal lehuppantál rá, és lehúztad a takarót, hogy takard a sírástól remegő tested, nem akartad látni a saját sírásodat, még akkor is, ha egyedül voltál a szobában. Dühös voltál magadra, és rá is. Feldúlt, mert az egótok elvesztette az irányítást, és újra megbántottátok egymást.

Neked és férjének, Changbinnak voltak vitái. Természetesen ez normális volt egy kapcsolatban. De ez az egy veszekedés nagyon fájt a szívednek. Nem tudtad elfelejteni az arcát, amikor kimondta ezeket a szavakat, nem is hitted volna, hogy egyáltalán van szíve ilyesmit mondani.

"Megértenél engem is egy kicsit? Nem is kellett volna eleve feleségül vennem téged!"

Nem, ez nem Changbin. Bár könnyen feldühödött, soha nem volt- áh, már te sem tudtad. Ilyen rossz volt, hogy csak meglátogattad és ebédet vittél neki?

Oké, azt hitted, hogy ez rossz. Hibáztál, hogy nem adtál neki teret. Hibáztál, hogy zavartad a munkája közben.

Hibáztál, amikor elfogadtad a gyűrűt.

Egy reszketeg levegőt vettél, felkeltél az ágyból, és égő, fájdalmas gondolatokkal a szekrény felé sétálsz. Durván és sietve elvetted az összes ruhádat, és egy nagy bőröndbe tetted, felkészülve arra, hogy elhagyd őt, ha ezt akarja.

A könnyű, még halk mennydörgés hangja kezdett behatolni a füledbe. Kinéztél az ablakon, az ég kezdett szürkülni. Úgy tűnt, hogy a tetőt érő esőcseppek durván ütik azt.

Szánalmasan fájó szívedet, fullasztó sírás kísérte.

Egy fényvillanástól megremegtél ,majd fülsiketítő mennydörgés. Hevesen lélegezve, képtelen voltál tovább pakolni a ruháidat. Átkúsztál az ágyon, és a hátad az ágy lábának döntötted, szorosan eltakarva a füledet a végtelen mennydörgés elől.

-C-Changbin, félek...

⊹ ࣪ ˖

Changbin az égre pillantott, amely szürkülni kezdett, és fényvillanásokkal díszítve. Hamarosan hevesen esni kezdett, eláztatva az üres autópályát. Tekintetét a szobában lévő televízió felé fordította, amiben mutatják az időjárási híreket, amelyek szerint vihar megy keresztül a városon.

-Francba... - mondta halkan. Tudta, hogy borzasztó dolgot csinált, és úgy érezte, hogy el akarta volna átkozni a száját, amiért korábban ilyen szörnyű dolgokat vágott a fejedhez. Ide-oda körözött a helyiségben, kissé pánikba esve, mert nem vetted fel a hívását vagy nem válaszoltál az üzeneteire. Nem tudta, hol vagy most. Elméje még kaotikusabbá vált, ahogy eszébe jutott, milyen gyenge vagy a mennydörgésssl és a viharral szemben.

𝗟𝗢𝗦𝗘 𝗠𝗬 𝗕𝗥𝗘𝗔𝗧𝗛┐ˢᵗʳᵃʸ ᴷⁱᵈˢ ᴼⁿᵉˢʰᵒᵗˢ︑Onde histórias criam vida. Descubra agora