21

266 7 0
                                    

Hidup junkyu sekarang setengah tenang setengah tak. Macamana boleh jadi macamni? Sebab sekarang dia memiliki 2orang kekasih yang kadang perangai bertolak ke belakang.

Contohnya pagi tadi.

FLASHBACK.

"Baby minum air buah ni berkhasiat untuk baby tau" Jeongwoo

Junkyu menurut. Pelan-pelan mengangkat gelas.

"Tengok tu siapa datang" Haruto.

Jeongwoo menoleh namun dengan cepat haruto mengambil gelas ditangan junkyu untuk diminum. Selepas ia minum air hanya tinggal sedikit. Ia menyuruh junkyu memegangnya kembali.

"Mana haruto?" Jeongwoo

"Haaa bukan. Aku ingat member aku" Haruto

"Macam-macam lah kau ni----. Haaa minum cepat baby. Sikit je lagi. Kena habiskan tau" Jeongwoo

Dan junkyu nak taknak tetap kena minum. Ia bernasib baik separuh diminun haruto kalau tak jenuh dia nak perabis.

FLASHBACK OFF

Dan sekarang ni pun junkyu masih di antara keduanya. Namun kali ni berbeza jeongwoo pula yang membantunya disaat haruto mencegah.

"Alaaa boleh lah. Saya janji tak minum" Junkyu

"Boleh tak kali ni sayang dengar cakap saya. Entah apa pulak plan awak kali ni" Haruo

"Alaaaa-----" Junkyu menarik baju bawah jeongwoo di sampingnya.

"Kau taknak pergi sudah. Biar aku yang bawak dia------- baby pergi siap-siap" Sambung jeongwoo yang peka.

"Tapi-----" Tak sempat junkyu terlebih dahulu berlari naiki tangga.

"Ishhhh! Kau memang" Haruto

Junkyu di sofa bar dengan muka mencuka nya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Junkyu di sofa bar dengan muka mencuka nya. Macamana tak mencuka bila haruto jeongwoo daritadi lagi tersenyum-senyum pada dua perempuan yang dorang main heret di bar tempoh hari. Ya, Mina dan alyn turut bergabung dengan mereka.

"Korang dah kenapa tersengih-sengih daritadi lagi. Ke ada apa-apa yang kitaorang taktau" Jaehyuk

"Tak. Takde apa" Balas jeongwoo dengan mencapai segelas bir.

"Macam ada apa-apa je. Bagitau cepat" Jihoon

"Betullah tu jeongwoo cakap takde apa-apa" Haruto turut tersenyum lebar.

Sebenarnya haruto dan jeongwoo tersenyum-senyum sebab mina dan alyn tak henti mengusiknya. Mereka masih ingat apa yang dibual semalam dan dah sah-sah jiwa BL dorang meronta-ronta. Mana dengan junkyu cemberut pasang muka cemburu lagi. Bagi mereka lucu.

Berbeza disisi junkyu sekarang ni benar-benar cuba kawal diri untuk tak meledak.

"Semalam bukan main" batinnya

HAJEONGKYU 🔞💦Where stories live. Discover now