ארז מצטייד בגלימה ארוכה וחמה ויוצא אל הלילה. הוא בהחלט יזדקק לאמצעי כלשהו לצורך חימום גופו. ממתינה לו שיחה ארוכה כפי שהוא מכיר את אדונו.
ארוכה וכואבת.
ארז תר בעניו סביבו. היכן הוא? הוא שואל את עצמו בתמיהה.
לבסוף האינסטינקט הטבעי שלו דוחף אותו קדימה, אל תוך סבך העצים העבותים. הוא צועד בעקבותיו, מסיט ענף חד שטבע את חותמו על זרועו.
הו! הנה הוא!
והוא אכן שם. עם אותה גלימה, ואותה תנוחה ייחודית הנשארת קבועה עד שארז עומד מאחוריו ממש.
הוא מכחכח, מנסה ללכוד את תשומת ליבו של אדונו, תר אחר מילה ראויה לתחילת השיחה.
"הנני, אדון", הוא אומר בסוף, קד לכבודו של האיש.
"הוווו! חברי! לא להאמין שבאת בסוף! כל כך מהר שאפילו אני לא הספקתי להתמקם כראוי ולהכין את עצמי לשיחה הזו" הוא ציני, וכל מילה שלו פוגעת היישר בליבו של ארז.
"אני מצטער על ההמתנה אדוני. הייתי מוכרח להביא איתי את גלימת הצמר", הוא משתהה רגע וממשיך, "השתדלתי למהר ככל האפשר".
אדוארד, ראש המחתרת העומד מולו כסלע איתן, מגחך לעומתו כתגובה. אין לו הרבה סבלנות לתירוצים ריקים או לשיחות סרק. הוא מעביר את עיניו על ארז, מבטו יוקד וקפוא וגורם לארז להצטמק עוד יותר אל תוך עצמו ולרעוד למרות הלבוש העבה המחמם את גופו.
"תראה, חשבתי הרבה איך עליי להתייחס לרשלנות חסרת התקדים שלך בקשר לכל החשוב והמשמעותי שבהתמודדותנו", הוא עוצר לרגע, מעביר מבטו אל העננים הכהים המוסיפים נפח של אופל על שחור השמיים, "גם התייעצתי לגביך עם לא מעט מטובי המוחות שיצא לי להכיר".
ארז מצליח על ידי הקרניים הדלות שמגיעות מהעששית לראות את מבטו של אדוארד העוטה לאיטו ארשת קשוחה ממה שהכיר אי פעם ומחזיר אליו את מבטו.
"מה אתה אומר?" פונה אליו במפתיע הקול הקפוא, הארשת שלבש אדוארד משתנה בפתאומיות. "איך אתה היית מתמודד עם פדלאות חסרות תועלת שזורעות הרס בכל מקום בו דורכות כפות רגלם?"
הוא לא ממתין לתגובה. הוא עוקף את ארז ומרים בכח את סנטרו- "תגיד, מעולם לא שמעת על המושג? ליישר עיניים אל מי שמדבר אליך?! באמת, כל כך מסובך?"
פרץ של מרד אדיר ממלא את ראותיו של ארז. הוא רוצה לקום, לחבוט באותו 'כל יכול' העומד מולו, ולהטיח עליו חזרה את כל החרפה שהוא מטיל עליו שנים.
אבל הוא נשאר עומד, עיניו הנותרות יבשות- דורשות מאמץ אדיר שמושקע מחדש כל רגע. הוא לא מתכוון להפגין חולשה.
אדוארד נשאר בתנוחתו היציבה. כמו ממתין למשהו.
ארז מביט בו, מנסה להבין מה עליו לעשות עכשיו.
YOU ARE READING
שבוי בקסם
Mystery / Thrillerבעולם בו השקר חוגג והמציאות שוקעת לאיטה בעלטה סמיכה העוטפת אותה בלא נודע - הגבולות מטשטשים גם הם עם הזמן. בעולם הזה, נער צעיר בשם ארגמן מבקש לצלוח את חייו עם כמה שפחות צלקות וכמה שיותר טוהר. אך עם הזמן, הוא מגלה בלית ברירה שגם החזקים נופלים, ואין הג...