4

94 9 24
                                    


Selamlarr,

Kizlar bakin bunu simdi burada soyluyorum, oncelikle sakin olalim. (Gecen bolumun yorumlari muq masallah) Taeyi sikmek isteyenlerin bayilacagi bolum bu bolum. O yüzden kaydirip asagidan devam edin,

☾~♪
R U Mine? ~ Arctic Monkeys 🎶

İyi okumalarr...









Hoseok'dan:

Jungkook en son gruba yangın merdivenlerinde olduğunu yazmıştı ama şu anda onu bulamıyorduk, "Nereye gitmiş olabilir?!", endişeyle sorduğumda aklımdan tek bir düşünce geçiyordu,

Jimin'i bahçede bulmaya gittiğimizde söylemediği birşey olduğu.

Kesinlikle bu işin içinde taehyunglar vardı.

"Jimin ikiye ayrılalım ben alt katlara bakıcam sen üstü kontrol et bulursan hemen ara", başıyla onayladığında merdivenlerden koşarak yukarı çıkmaya başladı.

Bende hemen aşağı inerek öncelikle yemehaneye girdim. Görünürde kimse yoktu, hiç vakit kaybetmeden spor salonuna adımladım, burada da kimse yoktu.

O sırada konferans salonundan gelen sesleri duymamala oraya doğru koştum.

İçeriden kısık sesle konuşma ve bağırma sesleri geliyordu, bir anda hızlı bir düşüş sesi geldi ve onu duydum.

Jungkook bağırıyordu.

"Hassiktir!", kapıyı zorladığımda kilitli olduğunu fark ettim, hemen telefonumu çıkarıp jimini aradım.

"Hoseok burda yo-"

"JİMİN KOŞ!!"

Anında telefon kapanınca ne yapabileceğimi düşündüm. Anahtarı asla bulamazdım tek çare kapıyı kırmaktı.

Birkaç saniye sonra jimin de geldiğinde fısıldadım "kapıyı kırmam gerekiyor, sakin ol tamam mı aç şimdi kamerayı"

Telefonunu çıkardığında hazır olduğuna işaret kafasını salladı.

Tam o sırada içerideki sesler kesildi ve koşma sesleri kapıya doğru artmaya başladı. Şaşkınca dinlerken kapı açıldı ve taehyung piçi dışarı çıktı.

Anında kaçarken en son namjoon ardından kapıyı kilitleyip diğerlerinin peşinden koşarak gözden kayboldu.

Şok etkisindeyken jiminin koluma dokunmasıyla kendime geldim ve hemen kapıya ilerledim. Ciğerleri yakacak derecede bir yanık kokusu geliyordu.

"Hay sikeyim!! Jimin tut şunları", elimdeki telefonumu ona verdiğimde duvardaki yangın tüpünü gördüm, saniyesinde onu da eline tutuşturduktan sonra içimden 3'ten geriye sayıp kapıya bir tekme geçirdim.

İkinci tekmeyi geçirdiğimde kapının az birşey ileriye doğru gittiğini gördüm, son kez omzumla vurduğumda kapının kilidi yere düştü.

Koşarak içeriye gidiğimde ayakları çoraplı sahnede yatan kook'u gördüm.

Ama tek sorun o değildi, ona çok yakın olan sahne kenarı cayır cayır yanıyordu, "JİMİN KAYITTA MIYIZ?!", titreyen çenesiyle kafasını salladı.

Hemen merdivenlerden üçerli üçerli inerek sahneye koştuk. "YANGIN TÜPÜNÜ GETİR HEMEN!!", saniyesinde bana uzattığında pimini çekip yanan yerlere doğru püskürttüm.

Ateşi söndürmeyi başardığımda jimin kook'un yanına çökmüştü. "Zor nefes alıyor!", endişeden titreyen ellerim ile ambulansın numarasını tuşladım.

freak in club, tk'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin