Selamlarr,Sınav haftasından sonra yb ile gelebildim sukur, oy siniri dolmamasina rağmen düzenli atmaya devam edicem nys, bu bolumde azicik ağzınıza sıçtım (kesinlikle çok azıcık) sınır koymuyorum yinede yorum yapin timam mi.
☾~♪
Atlantis ~ Seafret 🎶İyi okumalarr...
Jungkook'dan:
"Eee ne yapacağız ben şu anda hiç yorgun hissetmiyorum", sıkıntıyla ofladım. Jimin bana gel işareti yapınca mutfağa gittim.
"Gel hadi birşeyler hazırlayıp film izleriz, yarın da okula gitmeyelim", kafamı salladım ve abur cuburların durduğu dolabı açtım.
Birkaç cips ve noodle çıkardıktan sonra jimine seslendim, "jim su ısıtsana, noodle yapalım"
Hemen tencerelerden birini kaptığı gibi musluğu açıp su doldurdu ve ocağın altını yakıp dolaptan bikaç tane daha malzeme çıkarmaya koyuldu.
Bende noodle paketlerini açıp soslarını çıkardım ve kaynar suya erişteleri attım. Geriye sadece beklemek kalmıştı.
Boş oturmak yerine bulduğum geniş bir kaba cipslerden karışık bir şekilde doldurdum, film seçen hoseok'un yanına bıraktım ve mutfağa geri döndüm.
~
Serüvenimiz sonunda bitmiş ve adam akıllı ramenlerimizi hazırlayıp filmin başına oturabilmiştim. Jimin sağ olsun, üstüme biraz kaynar su döktükten sonra halimi görünce kavgayı sonlandırıp benim hazırlamama izin vermişti.
Ve şu anda neredeyse her tarafımda buz aküsü vardı, antartikaya zorla gönderilmiş penguen gibi hissediyordum.
"Gerçekten gerek var mıydı?", bozulmuş bir şekilde ona döndüğümde kıkırdayarak cevap verdi, "kanka pardon da üstüne kaynar su döktüm ve sen gerek yok diyorsun"
Başımı iki yana salladım "birşey olmadı ki jim hemen çekildim zaten", sus işareti yaptı "olsun ben döktüm birşey yapmasam kendimi affetmezdim"
Kıkırdadım, "tamam tamam sorun yok", o sırada hoseok bize doğru fısıldadı, "lan bi susun, bak bu kızı kurt adam kapmazsa ben birdaha film falan izlemiyorum"
Gülümseyerek başımı salladım ve filmi izlemeye geri döndüm.
~
Filmin ilerleyen saatlerinde jimin ile birlikte yorgunluktan koltukta sızmış gibi görünmemek için gözlerimizi açık tutma yarışı yapıyorduk.
Gözlerini sonunda kırptığında heyecanla bağırdım, "Ben kazandımm!"
Jimin bozulmuş bir edayla önüne dönerken gözlerim telefonuma gitti, tam o sırada bir yerden mesaj geldiğini görünce telefona söve söve kilidimi açtım ve bildirimin geldiği uygulamaya baktım,
İnstagramdan mesaj gelmişti, bu saatte mi? Annem olabileceğini düşünerek instagrama girdim ve annem yerine thv adlı kullanıcı adını görmemle gözlerim şokla irileşti.
Bu kimdi? Hassiktir!
(thv ~ jjk)
Taehyung
UcubeJungkook
Hastaneye yatırdın beni
ne hakla yazıyorsun hâlâ|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
freak in club, tk'
Fanfiction☾~ "Ama ateş de bilmiyordu ki bir gün yanma umudu için söneceğini..." Okulda ağır zorbalığa uğrayan jeon jungkook, onun zorbası kim taehyung. |Semetae|