Part 5 : Kembali Semula

7.1K 78 6
                                    


Setelah kejadian tersebut, Suraya meninggalkan bilik itu dengan perasaan bercampur baur — rasa bersalah, bimbang, dan pada masa yang sama sangat puas dan teruja. Dia tahu apa yang berlaku adalah satu kesilapan yang besar. 

Namun, dia menekan perasaan itu jauh ke dalam hati, cuba melupakan apa yang telah terjadi. Beberapa minggu berlalu, dan Amir pulang ke rumah daripada tugasnya di offshore. Walaupun dia sangat gembira melihat suaminya kembali, rasa bersalah tetap menghantui dirinya.

Pada suatu hari, Amir mencadangkan untuk membawa Suraya dan Adam ke mall yang sama untuk berehat. Hati Suraya berdebar-debar apabila mereka menuju ke sana, tetapi dia tidak menolak. 

Di dalam hatinya, dia tahu dia akan berhadapan dengan kenangan di bilik penyusuan itu. Mereka berjalan-jalan di sekitar mall, dan pada satu ketika Amir mengajak Suraya untuk makan di Chicken Rice Shop kegemarannya. Suraya mengganguk setuju dan mereka menuju ke kedai itu.

Terdapat line beratur yang agak panjang untuk menunggu giliran memandang kan sekarang adalah pukul 1pm di mana waktu lunch time. Suraya memberi alasan untuk pergi ke bilik penyusuan untuk menukar lampir dan menyusu adam, sementara Amir menunggu giliran.

Setelah masuk ke bilik tersebut, Suraya merasakan gelombang emosi yang kuat. Dia tidak boleh melupakan apa yang terjadi antara dia dan Ganesh. 

Suraya duduk di atas sofa di bilik menyusu itu, adam kini menetek puas di dadanya. Merasakan mulut kecil anaknya pada putingnya, cara dia menghisap dan menelan dengan penuh keazaman. Ia adalah pengalaman ikatan yang dia hargai, walaupun itu bermakna dia perlu menghabiskan masa selama berjam-jam.

Suraya tenggelam dalam lamunan, fikiran nya melayang ke kali terakhir dia dan Ganesh berasmara di dalam bilik tersebut. Sudah terlalu lama dia tidak merasakan sentuhan seorang lelaki sasa asing itu, dengan batang yang besar, dan dia tidak dapat menahan perasaan ghairah nya.


Ganesh telah pun melihat Suraya beberapa minit yang lalu di luar, dengan kebaya putih nya yang sendat, berjalan lenggok dengan punggung yang besar ke arah bilik penyusuan itu. Kemudian dia masuk sambil meletakkan tanda, "Harap Maaf, Bilik Dalam Proses Cucian" sebelum mengunci pintu bilik itu.

"Kamu kembali," kata Ganesh perlahan, sambil mendekati Suraya.

Dia mendongak dan melihat seorang lelaki berdiri di ambang pintu, memerhati nya. Seorang pekerja asing dari Bangladesh. Dia tinggi dan berotot, dengan rambut gelap dan mata coklat yang tajam. Dia merasakan keseronokan menyelubungi tubuhnya ketika dia memandangnya, dan dia cepat-cepat mengalihkan pandangan, seakan berasa malu.

 Dia merasakan keseronokan menyelubungi tubuhnya ketika dia memandangnya, dan dia cepat-cepat mengalihkan pandangan, seakan berasa malu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ganesh tersenyum ghairah melihat Suraya menyusukan bayinya. Sementara itu, Suraya dapat melihat bonjolan dalam seluar nya semakin besar, dan dia merasakan lonjakan nafsu kembali membanjiri tubuhnya. 


"Hai, cantik," kata lelaki itu sambil melangkah masuk ke dalam bilik. "Saya telah memerhatikan awak buat sementara waktu sekarang, dan saya perlu katakan, awak adalah perkara paling seksi yang pernah saya lihat."

Antara Kesetiaan dan GodaanWhere stories live. Discover now