Part 14 : Koleksi Sempurna

4.1K 53 4
                                    

Suraya memejamkan matanya semula, menguatkan dirinya untuk apa yang akan datang. Tujahan demi tujahan diberikan oleh Azura. Dildo bersaiz 8" itu dihentakkan sepenuhnya menerobosi faraj Suraya yang sudah lecak itu. 

Tangan meraba-raba, menncari kelentit Suraya, menekan dan menggosok membentuk bulatan di atas ruang sensitif dengan ibu jarinya, sambil dia mengusahakan dildo itu untuk pergi dengan lebih dalam.

"Umphhhh...epmhhhhh." Badan Suraya tegang, berbaur tentangan dan penerimaan. Kesakitan itu perit, pedih, tetapi terdapat sedikit keseronokan. 

"Sabar ya sayang," Azura memberi semangat, suaranya tenang sambil menusuk-nusuk strap-on nya. "Sikit sahaja lagi.."Kata-kata itu bagaikan memecahkan sesuatu dalam diri Suraya.

Dia melepaskan ketegangan pada ototnya, membenarkan Azura menembusi sepenuhnya ruang rongga badannya. Sensasinya amat menggembirakan, dirasakan haba nafsu dan tekanan syahwat memuncak yang membuatkan dia tercungap-cungap di sekeliling dildo.

Pinggulnya bergoyang, cubaan terdesak untuk melepaskan syahwat yang ditahan berkali-kali.

Langkah Azura semakin laju, menyamai rentak nafas Suraya yang bergelora. Setiap tujahan menghantar gelombang kejutan ke seluruh tubuh Suraya, derianya sudah arif dan mahir dengan pengalaman melakukan "Pegging".

Suraya dapat merasakan dildo di dalam mulutnya, di dalam bontot, di dalam faraj nya, serta tekanan pada kelentitnya, tali yang mengikat ketat buah dada serta kakinya. "emmphhhhhh.." ia memberi terlalu banyak ransangan kepada dirinya.

"Awak dah nak klimaks??," tanya Azura, suaranya tegas dan berbaur keghairahan. Dunia Suraya mengecil ke satu titik di mana dia hanya boleh memberi tumpuan kepada tujahan tanpa henti dan tekanan yang semakin meningkat ke atas tubuhnya.

Dia merasakan kenaikan nafsu syahwat beserta gelombang sensasi yang semakin meninggi. Dan kemudian, dengan tujahan terakhir, Azura menghentikan aksinya. Suraya kebingungan... "Umphhhh.. Umphhhh... Umphhhh.." sekali lagi nafsu nya disekat.

Badannya terkejang, setiap otot menegang dalam kekejangan apabila keseronokan yang menguasai dirinya sebelum ini terhenti tiba-tiba. "Umphhhhhh...umphhhhh." Dia mengerang akibat dihalang dildo, bunyinya tersekat tetapi tidak kurang kuatnya.

Azura menghentikan gerakkan nya, memberi ruang untuknya berehat. Akhirnya, apabila badan Suraya mula kendur, Azura memperlahankan langkahnya, menarik keluar strap dan butt plug di bontot nya dengan keluhan puas. Dia menunduk, mencium dahi Suraya lembut.

"Such a good girl," dia tersenyum, suaranya lembut walaupun kekasaran tindakannya sebelum ini.

Mata Suraya terkebil-kebil terbuka, kabur dengan sisa-sisa syahwatnya yang masih belum dapat dilepaskan. Dia mendongak ke arah Azura, jantungnya masih berdebar-debar, badannya berdebar-debar. Dia mahukan penamat. Dia sudah tidak sanggup disiksa begitu.

Dia ingin berkata sesuatu, untuk memberitahu Azura perasaannya, tetapi dildo di mulutnya masih menghalang sebarang pertuturan yang jelas.

Sebaliknya, dia hanya merenung, matanya terkunci memandang mata Azura, menunggu apa yang akan berlaku seterusnya.

Sebaliknya, dia hanya merenung, matanya terkunci memandang mata Azura, menunggu apa yang akan berlaku seterusnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Antara Kesetiaan dan GodaanWhere stories live. Discover now