Part 9 : I Want More!

5.1K 56 3
                                    

Jantung Suraya berdegup kencang, takut dan pada yang sama, keghairahannya semakin meningkat apabila melihat orang lain menyertai mereka. John tidak membuang masa, datang berdiri di sebelah sofa dan memaksa mulut Suraya terbuka luas dengan batangnya yang tebal dan bernafsu. 

"Uhukkk,...uhukkkk.." Suraya terbatuk sedikit tetapi cepat menyesuaikan diri, mengangga dan menghisap batang zakar John yang datang dengan tiba-tiba.

John mengerang, tangannya menggenggam kepala Suraya ketika dia mula berasmara dengannya. "Suck it good," dia mendesak, gerakannya semakin keras dan cepat. Hanya separuh sahaja yang muat, mulut Suraya sudah tidak mampu untuk menampung sepenuhnya kebesaran zakar gergasi itu.

Clara memerhatikan dengan mata yang mengenyit, kocokkan batang nya oleh Suraya buat sementara terlupakan. "Turn her over baby," dia memerintah, ingin melihat punggung  Suraya yang montok itu dipersembahkan untuk keseronokan mereka.

John menarik keluar zakarnya dari mulut Suraya, dengan kasar membalikkan badannya, sambil menarik tangan nya keatas, dan lututnya terletak dibawah mengikut bentuk sofa w-shape itu.

Dia meletakkan dirinya di belakang punggung Suraya, hidungnya membau-bau, lidahnya menjelajah untuk menjilat celahan sepanjang lipatan punggungnya. Suraya menggigil, tubuhnya bertindak balas terhadap jilatan intim itu.

Lidah John menyelam lebih dalam, menjilat duburnya dengan ketepatan pakar. Dia memang seorang yang gemar kan 'rimming'. Suraya terkejut, pinggulnya meliuk bergerak ke belakang, ke depan secara naluri. "Ahhhh.. uuummpphhhh," dia merintih geli, suaranya penuh dengan kepuasan.

Clara berlutut di sebelah mereka, tangannya melakukan urutan pada zakarnya sendiri. "Prepare her well, baby" dia mengarahkan sambil John meneruskan serangannya ke punggung Suraya dengan rakus.

Jari-jemari John menggantikan lidahnya, menjolok dan meregangkan pintu bontot Suraya yang ketat itu. "Ready for more?" dia bertanya, suaranya tebal dengan nafsu.

Suraya hanya mampu memandang, nafasnya datang dalam sesak yang cetek. "hmmm, ummppp," dia terengah-engah, tubuhnya bergetar dengan penuh debaran. Tiada kata-kata mampu diuraikan.

John bingkas bangun, mengambil sebotol besar perlincir durex berperisa stawberry diatas almari, melumurkan nya ke zakar nya yang sudah menegang, dan melumurkan sebahagian lagi di celahan punggung Suraya.

John meluruskan zakarnya dan, "Ploppppp....",menembusi ke dalam alur punggung secara mengejut, menjuburkan batangnya hingga tinggal separuh, ke pangkal dalam bontot Suraya dengan satu gerakan kuat. 

Suraya menjerit, dinding bontotnya mengecut ketat tanpa kawalan di sekelilingnya. "Sakit....," dia terengah-engah, suaranya pecah dengan setiap gerakan. Tangannya menepuk-nepuk sofa sambil kaki nya terangkat-angkat naik.

 Tangannya menepuk-nepuk sofa sambil kaki nya terangkat-angkat naik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Clara menonton, kemaluannya bergetar dengan tidak sabar. "Dear, you doing so well," dia bercakap secara lembut, meletakkan dirinya di hadapan muka Suraya. "My baby is an 'ass man'.." sponton sambil dia menyua zakarnya kedalam mulut Suraya, "He sure love to pound that pretty ass of your..."

Suraya membuka mulutnya dengan sepontan, menerima zakar Clara ke dalam mulutnya sementara John "Pappp..Pappp..Papppp.." menujah punggungnya tanpa henti. Dua sensasi itu sangat mengasyikkan, mendorong Suraya ke ambang ekstasi. "Slowdown please..." dia merayu, suaranya teredam di sekitar batang Clara.

John semakin bernafsu mendengar nguaman rayuan Suraya yang kurang jelas, gerakannya menjadi lebih kuat. Tangan Clara menyertai tangannya, memicit puting sambil John meramas buah dadanya ketika mereka menjolok masuk dari kedua-dua belah arah. "Fill her up," Clara mendesak, orgasme dirinya sendiri juga semakin hampir melihatkan pasangannya yang sangat berahi hari ini.

Dengusan John semakin kuat, rentaknya tidak menentu ketika dia hampir selesai. "Almost there," dia menggeram, gerakannya perlahan ketika dia merasakan kepuasannya semakin hampir. Batang zakarnya yang besar itu sudah hampir serasi dengan lubang bontot Suraya, gabungan lube durex dan jus nikmat dari Suraya memudahkan lagi adegan menjubor itu.

Tangan Clara mempercepatkan gerakannya pinggul dan menolak dalam batang zakarnya ke dalam mulut Surayaaa, nafasnya tersekat di kerongkong. "Noww, i cumming," dia mendesak, otot-ototnya mengeras dan "Croottttt.. Croottttt...croottttt.."

Suraya menelan secara refleks, tubuhnya menggigil dengan intensiti kemuncak mereka yang digabungkan. "Umppphhhhh...umphhhhh.." dirinya turut mencapai klimaks. Terpancut-pancut susu dari putingnya yang diperah dan juga squirt air mazi dari farajnya... Badannya menggeletar, bergetar dengan kuat..

John menyusul kemudian, getaran dari badan Suraya membuatkan zakarnya berdenyut dan dikepit kuat dalam lubang punggung Suraya, dan tidak lama selepas itu.. "Crootttttt... crotttt.. crooottttt.." dia memancutkan air maninya.. 

Pekat dan tersangat likat.. Putih kekuningan.. mengalir dan meleleh dari bontot Suraya melalui celah-celah batangnya yang masih terendam dalam celahan punggung yang putih gebu itu..

"More," John merintih kepuasan, suaranya semakin bersemangat. "I need more."

- Bersambung -

Antara Kesetiaan dan GodaanWhere stories live. Discover now