Di dalam bilik itu, udara terasa nyaman dan dingin. Terdapat tali-tali tergantung, strap serta dildo dengan pelbagai size dan bentuk. Suraya melangkah kaki masuk kedalam, dan Azura mengunci pintu di belakang mereka dan berpaling menghadap Suraya, matanya gelap menahan nafsu. "Buka baju awak," perintahnya, tegas suaranya.
Suraya teragak-agak, tangannya menggigil sambil meraba-raba butang blausnya seakan-akan seperti dipukau. Azura memerhatinya, setiap pergerakan perlahan dan sengaja, matanya tidak pernah lepas dari tubuh Suraya. Setelah berbogel, Suraya berdiri di hadapan Azura, berasa terdedah dan seakan tidak berdaya untuk mempertahan kan diri.
"Cantik, badan awak memang sempurna" Azura menarik nafas, sambil mengelilingi Suraya, dan akhirnya tangan dihulur untuk menekup buah dada Suraya yang membulat itu... "Sangat sempurna."
Suraya terkebil-kebil apabila jari-jemari Azura bermain-main dengan putingnya, mengusiknya hingga keras. Azura menundukkan kepalanya dan memasukkan satu puting ke dalam mulutnya, menghisap lebihan susu yang melimpah, serta menggigit dengan lembut.
Suraya menjerit, "Ahhh.. Ahhhm urmmm.." tangannya mencengkam rambut Azura ketika gelombang kenikmatan menerpa tubuhnya.
"Baring sekarang," Azura memberi arahan sambil membimbing Suraya ke arah karpet diatas lantai. "Saya nak rasa setiap inci tubuh awak."
Suraya akur sambil berbaring terlentang dengan kaki diluruskan. Azura melutut di celah-celah pehanya, matanya terkunci dengan mata Suraya sambil menundukkan kepalanya. Sentuhan pertama lidah Azura pada daging payudara Suraya yang bengkak itu membuatkan dia melengkungkan punggungnya, gelombang keinginan segar menerpa dirinya.
"umppphhhhh....!" Suraya merengek, pinggulnya ditujah ke atas untuk mencari lebih banyak sentuhan.
Azura tergelak, lidahnya menjelir lebih laju, menyelami lebih dalam. "Sedap tak awkk," dia bersuara manja.
Suraya di serangan keseronokan. "Ohh... Umphhhm, Umpphhh..." tidak terungkap kesedapan dengan kata-kata.
Azura semakin memaksa, jari-jemarinya bergerak bersama lidahnya untuk menyerang kelentit Suraya tanpa henti. Tekanan yang dibina dengan pantas, badan Suraya menegang apabila dia terumbang-ambing di ambang klimaks.
Baru sahaja dia hendak datang, Azura menarik diri lagi, meninggalkan Suraya yang tercungap-cungap dan kecewa.
"Tak... jangan berhenti..." rayu Suraya, suaranya pecah.
Azura tersenyum jahat, berdiri dan membuka butang bajunya sendiri. "Sabar sayang.," katanya, nadanya menenangkan. "Kita masih mempunyai masa yang panjang...."
Dia mendedahkan koleksi mainan, dildo, vibrator dan rotan yang tersimpan kemas di dalam almari di bilik itu. Terbeliak mata Suraya kerana terkejut dengan perasaan ingin tahu yang membuak. "Apa yang awak nak buat?" dia bertanya, suaranya menggeletar.
Azura mengambil seutas tali dan menghampiri Suraya dengan muka seperti pemangsa. "Saya akan mengikat awak dan menjadikan awak milik saya," katanya, suaranya rendah tetapi agak posesif.
YOU ARE READING
Antara Kesetiaan dan Godaan
FanfictionKisah sexpedisi Suraya, seorang guru yang baru melahirkan anak, yang sering digoda ketika suaminya tiada di sisi - apakah yang akan terjadi??