꧁ᬊᬁBÖLÜM 8: SİYAH KUŞ ᬊ᭄꧂
Darian, karşılarında duran kızın aslında tacı çalınan prenses olduğunu öğreneli henüz bir saat olmuştu. O an için Darian, Gabriel'i dikkat çekmeden arkasına saklamaya çalışmıştı; şanslarına prenses, tavernanın sahibesi Valeria'nın sorularını yanıtlamakla meşguldü. Prenses, kimliğini açıklamamak adına Ravenfell'de yaşayan sıradan bir kız olduğunu söylemiş, adının Lara olduğunu eklemişti. Fırtına nedeniyle buraya sığındığını ve açlığını dindiremediği için gizlice kilere girdiğini belirtti. Yaralı adam hakkında ise hiçbir bilgisi olmadığını, içeri girdiğinde kimseyi görmediğini iddia etmişti. Bu açıklamaların ardından Valeria ona giyecek temiz kıyafetler vermek için odadan çıktığında, Gabriel ve Darian derin bir nefes alarak hızla oradan ayrıldılar ve kendi kaldıkları odaya döndüler.
Odaya geçtiklerinde Gabriel, panikle dolu gözlerle Darian'a dönerek hızlı hızlı konuşmaya başladı. "Neden kimliğini saklıyor? Hayır, her şeyi geçtim, prensesin burada ne işi var? Acaba benim peşime mi düştü? Darian, ne yapacağım?"
Darian, Gabriel'in panik dolu sorularını sakince dinledi. Bir an düşündükten sonra mantıklı bir açıklama bulmuş gibiydi.
"Şu an, hiçbir soruya net bir cevap veremem ama prensesin kimliğini gizlediğine göre burada olduğunun, yani sarayın dışına çıktığının bilinmesini istemiyor demektir. Kral ve kraliçeden habersiz kaçmış olması çok olası; yoksa niye kimliğini saklasın ki?" dedi.
Darian'ın söyledikleri, Gabriel'in endişesini biraz yatıştırmıştı. Kendini yatağa atarak derin bir nefes aldı ve tekrar Darian'a döndü.
"Yani, onun beni görmesine izin veremeyiz. Ama değiştirme büyüsünü şimdi kullanırsak, saraya gittiğimizde tekrar kullanamayacağız. Ne yapalım? Acaba hemen hazırlanıp buradan kaçsak mı?" Gabriel bu fikri söylerken gözleri parlıyordu; gerçekten bu düşünce onu heyecanlandırmıştı. Fakat Darian, Gabriel'in gözlerindeki parıltıya aldırmadan gözlerini devirdi.
"Şimdi kaçmaya kalkarsak gizlediğimiz bir şey olduğu çok belli olur. Gidemeyiz. Ama sen burada kal ve prensesin neden burada olduğunu öğrenmeme izin ver. Aşağı inip ne yapabileceğime bakarım," dedi Darian.
Gabriel, bu fikri pek hoş karşılamasa da başka bir çare bulamadığı için kabul etti.
Darian, Gabriel'i odada bıraktıktan sonra ağır adımlarla aşağı kata inmek üzere merdivenlere yöneldi. Tavernanın bu katında, sıcak ve güven dolu bir atmosfer vardı. Çevresini saran yumuşak aydınlatmalar, iç ısıtan ahşap duvarlar ve şöminede hafifçe çatırdayan ateş, burayı adeta bir yuva gibi gösteriyordu. Ancak Darian'ın içi, tüm bu huzurlu havaya rağmen anlam veremediği bir huzursuzlukla dolmuştu. Her ne kadar bu rahatsızlığın kaynağını aşağıda bekleyen prensesle ilişkilendirse de, içindeki o tuhaf his sanki daha derin bir şeylerden kaynaklanıyordu.
Kendi kendine bu düşünceleri aklından kovmaya çalışarak merdivenleri sessizce indi. Alt kata vardığında Hector'ın, prensesin önüne bir tabak yemek koyduğunu gördü, fakat Valeria ortalıkta yoktu. Darian, bu durumu fırsat bilerek yanlarına doğru adımlarını hızlandırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgunun Uykusu
Fantasy🌑🌑🌑 Oriada diyarı, üç büyük krallıkla yönetiliyordu. Ta ki Morran gelene kadar. Onun gelmesiyle yıkım, sefalet ve ölüm de gelmişti. Umutlarını yitirdikleri zaman ortaya çıkan Ravenfell büyücüsü, Morran'ı en zayıf haline yenerek onu bir kolyeye h...