♠︎

5 1 0
                                    

"Evet durum nedir?"

Alfa sarı olay yeri yazılı, koskoca bir evin çevresini kaplayan bantları kaldırarak yanında duran betaya yöneltmişti bu soruyu.

"20 yaşlarına yeni girdiği tahmin edilen erkek bir beta. Cinayet olduğu düşünülüyor efendim."

Alfa olay yerine girdiği anda hızlıca aldığı galoşları ve eldivenleri geçirmişti üzerine. Cesetin bulunduğu yere gitmeden önce kapının açıldığı salona şöyle bir göz gezdirmiş, daha o andan gördüğü her şeyi aklına not etmeye başlamıştı.

"Olay yeri hakkında ne söyleyebilirsin?"

Elinde bulunan dosyanın sayfalarını karıştırdı beta.

"İki katlı bir ev, alt katta salon mutfak ve bir lavabo bulunuyor. Merdivenler salonun sağ tarafında. Üst katta iki yatak odası, bir çalışma odası var, ayriyeten yatak odaları içinde birer banyo bulunuyor."

Alfa tekrar inceledi önündeki manzarayı. Pek iç açıcı bir görüntü değildi evet, fakat meslek değil mi?

"Kurban?"

Beta elindeki dosyayı kapatmış ve tırsmış bir ifade ile öfkeli olduğunu anladığı Alfaya dönmüştü.

"Siz kendi gözlerinizle görseniz çok daha iyi olacak efendim, buyurun lütfen yolu göstereyim."

Alfa önündeki betayı dikkatlice takip ediyordu. Evin her bölümünde gördüğü her bir şeyi kafasına not ediyordu. Cinayet bürosuna geçeli çok olmamıştı ve aslına bakılırsa Betaların arasında kalan tek Alfa olduğu için pekte sevildiği söylenemezdi.

Beta olan sonunda bir odaya gelip kapıyı araladığında Alfa olanın ilgisi oraya kaymıştı. Tam olarak cesete.

Olay yeri inceleme ve adli tıp birimleri de oradaydı tabiki. Ne bekliyordu ki, çoktan bitmişti bütün incelemeler. O yeni geliyordu ve bu yüzden Seul trafiğine içinden küfürler yağdırıyordu.

Adam odaya girer girmez her tarafı incelemiş, duvarlardaki kan lekelerinin yerlerine bakmıştı. Onca kan. Bir atar damarın keisldiği kwsindi. Sonrasında da cesedi incelemeye başlamıştı.

Söylendiği gibi gençliğinin baharında olan bir adamdı bu. Beta olduğunu bilmese yapılı vücudundan dolayı bir Alfa bile derdi karşısında hareketsiz duran adama. Baksır harici hiç bir şeyi yoktu üzerinde. Gerçekten kafa karıştırıcıydı işte bu durum.

Gözleri çok geçmeden adamın karnının üzerindeki kesiklere kaydı. En az beş-altı tane vardı. Göğsündeki kan izlerine ve ardından bitirici darbe olduğunu düşündüğü boynundaki yarığa baktı.

Evet, yarık. Kesik denebilecek kadar küçük bir şey asla değildi.

Ceset oturur pozisyonda olduğu için başı öne düşmüştü. İğrenme belirtisi göstermeden kafayı biraz geriye atmış ve gördüğü görüntü ile bitirici darbe olduğuna karar vermişti. Kesinlikle buydu.

Kesilmiş şah damarı soluk ve yemek borusu ile karşısına çıkıyordu. Gırtlağı bile parçalanmıştı.

Arkasında duran Beta daha fazla dayanamayacağını anladığında odadan çıkmıştı. Alfa hiç rahatsız olmadan cesedi incelemeye devam ediyordu.

Ellerine bakmisti adamın, bileklerinde oluşmuş kızarıklık dikkatini çekti. Anında odada bulunan adlı tıp doktoruna döndü. Bileği biraz kaldırarak görmesini sağladı Omega adamın.

"Teoriniz nedir doktor?"

"Teori olduğunu sanmıyorum. Çok açık bir şekilde söyleyebilirim ki kurban etkisiz hâle gelmesi için bağlanmış."

Count My KillsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin