2 1 0
                                    

Sanırım bu durumda tek bir seçenek kalıyordu. Katilimiz kurbanın kesinlikle tanıdığı biri. Kapıyı isteyerek açmış ve kendi katilini kendi evine davet etmişti.

×-×

Bu tür bir cinayet kim olsa kanını dondururdu. Alfa kızışan öfkesi yüzünden fark etmeden feromon yaymaya başlamıştı. Neyse ki şu anda bulunduğu bölgede Omega bulunmuyordu.

Sinirle çıktı dışarı. Herkes ona bakıyordu. Ve herkesin aklında aynı şey. Kesin bir şey buldu.

Olay yerine geldiğinde ona açıklama yapan beta yaklaştı Alfaya. Korkuyla. Okunuyordu her şey gözlerinden.

"Efendim, iyi misiniz?"

Normalden kısık çıkmıştı sesi, Beta Alfanın öfkesini gözlerinden görebiliyordu. Sertçe yutkundu.

"Mükemmelim."

Her ne kadar pozitif bir şey söylese bile herkes biliyordu bunun bir sinir belirtisi olduğunu.

Alfa elindeki eldivenleri çıkarmış olay yerinden çıktığı an galoşları da bir çırpıda çekmişti ayakkabılarının üzerinden. Yırtılan galoşları eldivenlerle sandıktan sonra arabasına gitmiş oturmuştu.

"Sikeyim."

Küfürler savurmuştu. Cinayet büronun en kötü yanı da buydu işte. Her bir kurbanın katili farklı kişi oluyordu. Seri cinayetler hariç. Sinir bozucuydu.

Elini direksiyona vurmuş sessiz küfürlerine bir süre daha devam etmisti arabanın içinde Alfa. Sonra başını eve çevirmiş dışarıdan incelemişti. Koskoca bir evdi. Gözleri ister istemez yatak odasının camına kaydı.

"Ulan bulmazsam seni banada dedektif Taehyung demesinler."

Öfkesini az da olsa dindirmek için derin bir nefes çekmişti ciğerlerine. Arabasını çalıştırıp camını kapattı. Karakola sürdü arabasını.

Şansına trafik açılmıştı. Yarım neredeyse yarım saatte karakoldaydı. Evet yarım saat. Trafik yüzünden iki saatte gittiği yol aslında sadece otuz dakikasını alıyordu. Şaka gibi.

Camını açtı ve bir kaç derin nefes çekerek düzene sokmuştu soluklarını. Feromonlarını düzenlemesi gerekiyordu. Geri çekti kendini başını biraz yatırdı. Öfkesi gerçekten dinmemişti fakat feromonlarını azaltmayı başarmıştı.

Kontağı kapatıp arabadan indi dedektif Taehyung. Karakola adımladığında bütün gözler ona döndü. Çok geçmeden hızlı adımlarla üst kata çıkmış ve masasına oturmuştu. Ona bakan gözleri aldırmadan tabi.

Başını elleri arasına alıp saçlarından yüzüne bir yol çizdi kendine gelmeye çalışarak. Tam rahatlamıştı, ellerini yüzünden çekip masaya baktığında dosyaları gördü.

Eline aldığı dosyanın üzerinde bir isim yoktu. Seri numarası "10187". Vaka ismi.

Dosyayı açtığında şoke olmuştu Alfa. Bu buldukları ceset en yenisiydi..

Bulunan cesetten sonra polis arayüzünde bir araştırma yapılmıştı. Şans denir mi bilinmez, bütün kriterlere uygun 3 cinayet daha bulmuşlardı.

Biri 3 haftalık, diğeri 2, bir diğeri ise 1 haftalıktı ve sonuncusu bu sabah. Birer hafta arayla işlenen 4 cinayet.

Katil için bir profil oluşturmaya çalıştı Taehyung. Adli tıp raporlarına göz gezdirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Count My KillsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin