Honeymoon එකට කියලා අපිට තෝර්ලා තිබ්බෙ colombo වල තියෙන ලොකු hotel එකක room එකක්....අපි දෙන්න දැන් ඉන්නෙ car එකේ එයා drive කරනවා....මේ මිනිහා පට්ට handsome අප්පා....අද අපි අරක කරයිද දන්නෙ නෑහ්....අනේ සැජ්ජාවෙ බෑ...
"බබී මොනාද කල්පනා කරන්නෙ ආහ්?"
"මෙ මෙ මුකුත් නෑ ..."
"මුකුත් නැති වෙන්න බෑ..."
"ඇත්තට්ම නෑහ් අනේ..."
ඊට පස්සෙ එයා කෙලින්ම car එක නැවැත්තුවේ ලොකු hotel එකක් ගාව..කාර් එක පාර්ක් කරලා...අපි දෙන්නම රූම් එකට යන්න ලිෆ්ට් එකට නැග්ගා....ඊට පස්සෙ අංක 58 කියලා තිබ්බ රූම් එකක් ගාවට ගියා....එකපාරටම එයා මගෙ ඇස් දෙක වැහුවා .....
වෝව් මේ රූම් එකේ ලස්සන පට්ට ලස්සනයි ලී වලින් හදලත් තියෙන්නෙ.......
"අනේ අයියේ මේකෙ ලස්සන ...."
"ලස්සන දේවල් හම්බවෙන්න ඕනි ලස්සන මිනිස්සුන්ට ....හරියට මට ඔයාව හම්බුනා වගේ..."
"අනේහ්🥺....මන් ඔයාට ආදරෙයි අයියේ..."
"මාත් ඔයාට ගොඩක් ආදරෙයි මැනික ...."
එයා එකපාරටම මගෙ තොල් එයාගෙ තොල් වලින් අල්ල ගත්තා හෙමින් පටන් ගත්ත හාදුව රළු හාදුවක් වෙනකම්ම මගෙ කටේ අස්සක් මුල්ලක් නෑරම එයාගෙ කර ගත්තා...ඊට පස්සෙ එයා මගෙ බෙල්ලට පාත් වෙලා බෙල්ලෙත් මාර්ක්ස් තිබ්බා...අපි දෙන්නගෙම මේ වෙද්දි උඩු කය නිරුවත් වෙලා තිබ්බෙ.....එයා මාව හෙමීට ඇදෙන් හාන්සි කරවලා මගෙ නිපල් එකක් අල්ල ගත්තා......
"අ...නේ...හ් අයි...ම්ම්..යේ...ආහ්...මට....අ...අ...මා..රු..යි...ම්ම්..ආහ්..."
"ඔයා මාව තවත් අවුස්සනවා මැනික....ඔයා හරිම රහයි..."
YOU ARE READING
Unexpected love ||| Bl Story
Romanceඅනේ දෙවියනේ !!!! මන් දැන් මෙයාවද marry කරන්න ඔනී බලන්නකො මූනෙ තියෙන නපුරු පාට 😒 ඒ උනාට handsome ඉතින් 🌚