Hazel's pov:
"ඈහ්......අයියේ....අනේ...අයියේ....එන්නකෝ...අයියේ...."
"ඇයි බබී ඇයී මොකො උනේ ඔයා වැටුනද...."
"අනේ අයියේ මෙ මෙ මෙයාව ග..ග්..ගන්න්කෝ..."
නැයෝ එක්ක කතා කර කර හිටපු මන් ඉක්මනට කුස්සියට දිව්වෙ බබී කෑ ගහපු හින්දා මන් හිතුවෙ වැටිලා කියලා ....ඒත් ගිහාම දැක්ක දේ එක්ක මට හිනා ගියා.....කෑම මේසෙ උඩ නැගගෙන ඉන්න පොඩි එකාව දැකලා....ඒකට නැගලා තියෙන්නෙ අර බලු පැටියව දැකලා ...අයිඕ මේ කොල්ල නම් අදන්ම් බය නැති කරන්න ඕනි ඉන්නකෝඔ......
"කෝ බබී එන්න ....කෝ එන්න මන් වඩා ගන්නම්..."
"අනේ අයියේ ඇගේ නගියි මට බෑ අනේ...."
"එන්නකෝ ඔයා මන් ගාවට...."
මන් කතා කරාට පස්සෙ මගෙ කරට නැග්ගා ඊට පස්සෙ මන් හෙමීට kitchen counter එකෙන් ඉන්දුවා....
"අනේ අයියේ මොකක්ද ඔය කරන්න හදන්නෙ අයියෙ එපා ලන් කරන්න එපා අනේ ..."
"කෝ ඉස්සෙල්ල හුස්ම ගන්න..අන්න හරි දැන් ශෙනි පැටියා කියලා මෙයාට කතා කරන්න.."
"ශෙ...ශෙ..ශෙනි...පැ....ටියා"
කූක් කූක් කූක්
"දැක්කනෙ මෙයා හපන්නෙ නෑ.....දැන් ඔලුව අද ගාන්නකෝ..."
"අනේ ශෝයි..."
"ඒකනෙ ඔයා බොරුවට බය වෙන්නෙ..."
කැහ් කැහ්
කවුද ඒ කහින්නෙ අප්පා අර හෝන්තු දෙකත් පස්සෙන් ඇවිත්ද....
"මේ මොන කෝලමක්ද අපි යමු ටියා යන්න..."
පලයන් පලයන් මට උබලව පේන්න බෑ හෝන්තු දෙක...
Hazel's pov end :
After 1 month
මේ අප්රේල් මාසෙ අපි ක්රිස්තියානි උනත් ටීනා අම්මා සින්හල ......අපි ඒ නිස අවුරුදු සමරනවා.......තව තවස් තුනකින් අවුරුදු....අවුරුදු ශොපින් කලින්ම ගියා....තාත්තටයි අයියට ගෙදර අස් කරන්න කියලා...මායි චූටියි අම්මයි කුස්සියට ගියා මන් ඔය බදින කරන ඒව දන්නෙ නෑ ඒත් කේක් හදන්න පුලුවන්.......
"චූටි මට බටර් එක අරන් දෙන්නකෝ...."
"ආහ් පොඩී..."
YOU ARE READING
Unexpected love ||| Bl Story
Romanceඅනේ දෙවියනේ !!!! මන් දැන් මෙයාවද marry කරන්න ඔනී බලන්නකො මූනෙ තියෙන නපුරු පාට 😒 ඒ උනාට handsome ඉතින් 🌚