Het is nu zondag ochtend. Vandaag ga ik na 3 jaar alle jongens weer terug zien. Ik ben heel nerveus dus ik ben al wakker het is namelijk 6u. Daarom besluit ik een rondje te gaan lopen. Ik doe een sport oudfit aan en doe een staart in.
Fitje:
Ik doe men oortjes in en begin gewoon maar wat ge lopen. Na wat lopen kom ik in het park en ga bij het eerste bankje wat ik tegen kom even zitten en check mijn telefoon. 'Jesus ik heb gewoon 30 minuten aan een stuk gelopen!. Zeg ik stil tegen mezelf. Ik zie ook meteen een berichtje van Milo
Milo
Milo: dag Elisetje
Ik hoop dat je lekker
Heb geslapen
Elise: ja hoor Milo
Maar sinds wanneer
Ben ik Elisetje?
Milo: sinds dat ik
Jou vroeger altijd
Zo noemde😊
Elise: daar heb je een
Punt. Hzo al zo vroeg
Wakker?
Milo: gewoon ik
Had honger.
Wrm jij eig?
Elise: jij hebt altijd
Honger 🙄. Ik ben
Even aan het lopen.
Milo: Ow sorry
Voor het storen
Dan hahaa. Maar
Zie je straks!!!!Ik loop terug richting thuis. Ik doe de deur open en schrik me rot. 'Pap wat doe je me toch schrikken!' 'EN waar was jij jongedame?' Zegt hij. 'Ik was gaan lopen zie je dat dan niet.' 'A oké sorry' 'geeft niks pap'
Ik neem een douche en maak me klaar. Ik doe wat make- up op en phöne men haar.
Fitje:
Het is intussen 12u. Nu begin ik de stres wel te voelen hoor. Ik zing nog even mee met de muziek dat ik had opgezet. Ik pak men scooter en vertrek naar Utrecht.Na 15 minuutjes kom ik aan. 'Jesus wat een villa.' Źeg ik tegen mezelf. Ik durf niet aan te bellen maar toen ineens ging de deur al open. 'Heeeyyy Elise!!' Roept Milo. Hij sleurt me meteen mee naar de andere jongens. We komen aan in de woonkamer. Alle jongens kijken met grote ogen naar me toe..... ik voel tranen opkomen......
Dat was weer deel 5!!!!!
JE LEEST
Iemand uit het verleden.....
Fanfiction(dit is mijn eerste boek) het gaat over een meisje genaamd Elise Van Heest. Aan haar achternaam te zien weet je al dat zij het zusje is van Koen Van Heest van de bankzitters. om meer te weten te komen wat er is of gaat gebeuren lees het boek dan! Ik...