Hoofdstuk 17🩷

16 2 0
                                    

POV Matthy

Ze is me vergeten.... ze is alles vergeten. Gaat ze mij ooit nog wel herinneren? Betekende ik wel iets voor haar of was ik gewoon voor even?

Allemaal vragen spoken door mijn hoofd tot dat Roel ineens heel hard me naam Roept 'MATTHYAS HET LAM! LUISTER IS' Ik schrik me helemaal de tering. Ze hadden blijkbaar vanalles gevraagd over wanneer wie bij haar blijft en ze vroegen of dat het oké was dat ik morge bij haar blijf. 'Ja prima......' Zeg ik met een zucht.

POV Elise

Ik wordt wakker met allemaal rare jongens om me heen. Wtf is hier gaande en waar ben ik zelfs. 'Elise je bent eindelijk wakker!' Roept een dunne ginger ineens. 'Elise ik dacht dat ik je kwijt was.' Zegt dan een best lange blonde jongen. Hij is best knap denk ik in mezelf.

Er staat ook een kleine Brabantse gast naast me ik kan het gewoon horen aan zen stem. En er staat ook een kalende reus voor me. Hoe weten ze mijn naam?

De dokter komt binnen lopen en zegt dat ik een hersenschudding heb en dat mijn herinnering met de tijd weer terug komt. Blijkbaar is die dunne ginger mijn broer?... en had ik iets geheims met die knappe lange blonde jongen. Niet dat ik het erg vind.

Ze stellen zich allemaal voor. De ginger is dan Koen en die knappe lange blonde is Matthy. De Brabantse smurf is Robbie en de kalende reus is Milo.

Deze nacht blijft Koen bij me en dan Matthy en zo voort. Ik mag volgende week naar huis. Maar waar woon ik eigenlijk? Ik vraag het aan de jongens. 'Misschien een domme vraag maar waar woon ik eigenlijk?'  'Nou je woont gewoon bij je ouders en komt vaak op bezoek bij ons' Zegt ineens een man met een baard die komt binnengelopen met een bakkie koffie. 'Wie ben jij nou weer?' Vraah ik 'Raoul, aangenaam ' Zegt hij.

Ik vind het allemaal zo kut dat ik me niks herinner. Ik wil zo graag weten hoe ik die jongens nou weer ken.

Oké jongens ik zit met een dilemma...... ik heb geen inspiratie meer denk ik. Ik ga sws nog verder schrijven maar ja aub stuur wat inspiratie door en wat je wilt dat nog gaat gebeuren. Ik denk niet dat het boek echt nig fcking lang gaat duren dus ja. Maar ik ben bezig met een 2de boek..... die gaat niet over de bankzitters maar over opgroeien en over de struggels dat ik ooit heb meegemaakt en wat waarschijnlijk heel herkenbaar is. 🫶 dus aub stuur me ff wat inspo

Iemand uit het verleden.....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu