~ skip naar de examen blok~
Morgen is mijn eerste eindexame, en ik heb best veel stress ik begin meteen met wiskunde. Geen makkie dus. Het is intussen 22u en ik besluit nog even alles te herhalen. Ik merk dat ik van het herhalen nog meer stress heb en besluit om nog even te douchen. Ik verbind mijn gsm met mijn box en stap in de douch. Ineens komt het nieuwe liedje van De Bankzitters op. Ik luister heel goed waarover het gaat. Ik word een beetje verdrietig en besluit een ander liedje op te zetten. Uiteindelijk stap ik uit de douch en zie ik dat ik 30 minuten heb gedoucht. Ik maak me klaar om naar bed te gaan en ik probeer te slapen.~ volgende ochtend ~
Ik ben al om 6u wakker terwijl mijn wekker pas om 7u gaat. Ik heb echt slecht geslapen, dus ik blijf nog liggen tot mijn wekker gaat. Ik loop naar beneden, maar nog niemand is wakker. Ik eet snel een boterham en ga me dan klaarmaken. Ik vertrek terug op mijn scooter naar school.
~ tijd skip naar vrijdag na het laatste examen ~
'JEEETJEEEE EINDELIJK ER VANAF' Roept Naomi door heel de straat. 'Rustig Naomi we weten niet eens of we geslaagd zijn.' Antwoord ik terug. 'EN dan we gaan fuiven en ons vermaken!' Zegt ze terug. We gaan samen naar mijn huis en chillen nog in mijn kamer tot 20u. We beginnen ons klaar te maken voor te vertrekken naar de club.
Mijn fitje:
Naomi's fit:
We doen wat krul in ons haar en vertrekken naar de club. 'Gelukkig zijn men ouders niet thuis ze hadden ons nooit in deze oudfits laten uitgaan.' Zeg ik tegen Naomi. Na 10 minuten stappen komen we aan bij de club. De sfeer zit er al aardig in na een tijdje staan er al een paar jongens mee met ons te dansen. Natuurlijk duurt het niet lang voor dat Naomi al staat te zoenen met 1 van de jongens. Ik begin met een jongen genaamd Lex te praten en vind het wel gezellig tot dat hij ineens op mijn kont slaagt. Ik duw hem van me af en roep 'WTF DOE JE' Waarop hij antwoordt 'Ik doe wat ik wil je bent nu van mij' Ik begin ongemakkelijk te worden en probeer hem de hele tijd af me te krijgen. Het lukt me maar niet tot dat ineens een lange blonde jongen Lex van me af duwt. Lex vliegt tegen de grond de lange blonde jonge roept tegen hem 'JE ZIET TOCH DAT ZE DAT NIET WILT SUKKEL!' Ik zeg die jongen 100 keer bedankt en kijk naar zijn gezicht. M-m-milo? Ik kijk met grote ogen naar hem toe. 'Elise ben jij dat? Vraagt hij 'Je bent zo zo volwassen geworden.' Het was namelijk al 3 jaar geleden dat we elkaar zagen. 'Ja ik ben 16 niet meer 13 Milo' Antwoord ik wat kort af. 'Mag ik aub je nummer Elise ik heb je echt gemist en ik denk alle rest ook vooral Koen....' De woorden komen hard aan en voel tranen op komen maar ik hou ze binnen.
'Ik weet het niet Milo, jullie hebben me gewoon laten vallen door jullie fame...' Zeg ik 'Ik weet het Elise en dat was het domste dat we ooit hebben gedaan dus geef me gwn je nummer we maken het goed' Ik twijfel.... zou ik het doen?.....
Oké dit was hoofdstuk 2. Sorry dat het korte deeltjes zijn ik probeer echt men best te doen. Ik hoop dat ik morgen weer een nieuw deeltje kan schrijven!!!! Zou ze ja hebben gezegd of niet????? Als je het leuk vond laat dan zeker een sterretje achter🩷🩷
JE LEEST
Iemand uit het verleden.....
Fanfic(dit is mijn eerste boek) het gaat over een meisje genaamd Elise Van Heest. Aan haar achternaam te zien weet je al dat zij het zusje is van Koen Van Heest van de bankzitters. om meer te weten te komen wat er is of gaat gebeuren lees het boek dan! Ik...