Hoofdstuk 7🩷

26 2 0
                                    

Ik wordt wakker en ik kijk op mijn telefoon. Ik zie dat ik een bericht heb van Milo.

                             Milo

Milo: heyy de jongens
Willen je nummer
Zelfs Koen!
                               Elise: Ow ja geef het hen
                                Maar hoor!
Milo: Top!!
Milo: aja Koen vraagt
Wanneer je nog is langs
Komt
                              
                          Elise: ik kan vanavond.     
                                 Wel even langskomen
                                 Als dat oké is?
Milo: Ja zeker dan
Kan je meteen weer
Blijven slapen dus
Neem zeker wat spullen
Mee😉Kan je weer bij
Matthy😜
                              Elise:hahah zeker ik pak
                                Me spullen dan mee ik
                              Ben er rond 18u
Milo: Top!!

Ik maak al vast een tas klaar. Ik steek een leuke oudfit erin en een leuke pyjama. Mijn make- up moet er natuurlijk ook bij.

Fitje in de tas:

Fitje in de tas:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Pyjama:

Ik doe een kleine laag concealer en wat mascara

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe een kleine laag concealer en wat mascara. Ik doe mijn haar in een knot zen kleed me aan.

Fitje nu:

Ik ga even naar beneden om aan mama te zeggen dat ik vanavond weer weg ga

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik ga even naar beneden om aan mama te zeggen dat ik vanavond weer weg ga.
'Mama ik ga vanavond weer bij Naomi slapen.' 'Nu weeral lieverd?' 'Ja mama alsjeblieft ìk vind dat echt leuk.' 'Oke dan' . 'Dankjewellll!'

Ik eet nog even mee met me familie en ik vertrek weer op men scooter. Ik kom na 20 minuten rijden weer aan bij de grote villa. Ik klop op de deur en Matthy doet open. Hij geeft me gelijk een stevige knuffel. 'Ik ben blij dat je er weer bent' Zegt Matthy tegen mij.'dankjewel dat ik hier mag zijn.' Zeg ik tegen hem

We lopen samen door naar de woonkamer en iedereen begroet me met een knuffel. 'We wouden eigenlijk een video opnemen met jou' vroeg Raoul opeens. 'Eum je weet dat ik niet graag op beeld ben.' Zeg ik. Daarom dat ik vroeger ook al niet meedeed met Hun video's anders was ik nu 1 van de bankzitters.'alsjeblieft Elise. Je gaat het echt leuk vinden.' 'Oke dan' Zeg ik.

De jongens Willen met mij een random eetwedstrijd opnemen. Stiekem vind ik het wel een leuk idee, maar om gefilmd te worden vind ik iets minder. Het is het proberen waard zeker?

Er wordt ineens op de deur geklopt. Raoul zegt; 'dat zullen vast Lieke en Roxy zijn.' 'Wie zijn dat?' Vraag ik. Het zijn de blijkbaar de vriendinnen van Koen en Raoul. Ik wist helemaal niet dat Koen iemand had. Ik ben wel benieuwd hoe dat ze is en hoe dat ze eruit ziet.

Roxy en Lieke komen binne gewandeld. Het zijn echt beeldschone meisjes. 'Is dat je zusje?' Vraagt een van de meisjes. Blijkbaar is dat dus Roxy. Ze ziet me er echt iemand uit voor Koen.'Ja Rox dit is Elise.' Zegt Koen. 'Hayy supper leuk om je te ontmoeten' Zegt Roxy en trekt me meteen in een knuffel. Hetzelfde doet Lieke.

Maar ineens wordt ik gebeld. Ik was het helemaal vergeten. Vandaag zou ik mijn uitslag van men exames te weten komen en ook of dat ik over mag of niet. Ik pak op. 'Ja met Elise Van Heest.' 'Hey het is met meneer Jacobs' dat is mijn klastitularis. 'Ik bel om te zeggen dat je er met heel goede cijfers door bent.' Ik spring in de lucht van Blijdschap. Ik zeg nog even bedankt aan de telefoon en leg af. Ik spring in de lucht en ik roep: 'IK BEN MET HOGE CIJFERS DOOR MIJN JAAR!!' Iedereen is heel blij voor me.

Roxy en Lieke zetten alles klaar voor de video. Ik zet me al aan tafel tussen Matthy en Koen en geef ze een glimlach. Koen begint met de intro. Ik voel dat ik zenuwachtig begin te worden. Matthy merkt het meteen op en legt zijn hand op mijn trillende bovenbeen. Ik kijk hem aan. Uugh, elke keer als ik in zijn ogen kijk verdrink ik elke keer weer opnieuw.

Dit was alweer deel 7! Bedankt voor alle Reads nu al! Als jullie nog tips hebben is dat zeker welkom stuur me maar en ook als je ideetjes hebt. Vergeet zeker geen sterretje te geven🤗

Iemand uit het verleden.....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu