Hoofdstuk 16🩷

22 1 0
                                    

POV Koen

Er komt een dokter op ons afgelopen en zegt. 'Zijn jullie er voor Elise?' 'Ja is alles oké?!' Zeg ik meteen. 'Ze is nu weer stabiel en normaal moet ze dat nu ook blijven' Zegt de dokter. 'Mogen we haar zien?' Vraagt Matthy. 'Nee sorry ze ligt nu te slapen ik zou morgen weer terug komen.'

De jongens en ik besluiten om morgen dan terug te komen en nu naar huis ge gaan.

We komen thuis aan en we gaan allemaal meteen naar bed wabt het is ondertussen al 1u in de nacht. Ik lig in men bed maar ik kan helemaal niet slapen. Ik voel me zo schuldig voor alles. Door mij was ze overstuur en was ze weg gegaan als ik nu niks had gezegd was dit allemaal niet gebeurd.

Het is nu half 3 in de nacht en ik lig nog altijd wakker. Ik besluit om naar Matthy zijn kamer te gaan. Ik doe de deur zachtjes open en ik zie dat hij ook nog wakker ligt. 'Mat? Mag ik bij jou liggen?' Vraag ik. 'Ik maak me zorgen.' Zeg ik nogal triest. 'Ja maatje kom hier. Ik ben ook heel bezorgd.'

Niet veel later vallen we beide in slaap. We worden meteen wakker van de wekker die om 9u stond. We springen beide meteen uit bed kleden ons aan en sprinten naar beneden. Wij zijn natuurlijk als eerst dus we moeten nog wachten op Robbie,Raoul en Milo.

Na 10 minuten zijn ze eindelijk beneden.   We vergeten allemaal te ontbijten en stappen meteen in de auto. Na 10 Minuten rijden komen we weer bij het ziekenhuis aan. We gaan naar haar kamer en stappen naar binnen.

We zien Elise wakker liggen. Matthy en ik hebben beide tranen in onze ogen en geven haar meteen een knuffel. Maar ze knuffelt niet terug....

Ze vraagt heel verward 'en wie zijn jullie?' . 'WIJ zijn het je vriende en ik je broer.' Zeg ik maar ze herkent ons niet.....

De dokter komt binnen wandelen en we vragen wat er aan de hand is. Hij zegt dat Elise een zware hersenschudding heeft opgelopen en ons niet meer herkent. Het zou moeten beteren met de tijd maar dan nog doet het best wel pijn.

So e wat een kut hoofdstuk. Sorry daarvoor het is heel saai geworden

Iemand uit het verleden.....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu