Hoofdstuk 12🩷

26 2 0
                                    

Ik word wakker door het licht dat door men gordijnen schijnt. Ik strompel men bed uit en heb kapot veel hoofdpijn. Ik pak een paracetamol met wat water. Ik ga me rustig aan klaarmaken voor te vertrekken naar de jongens.

Fitje:

Ik doe gewoon iets chill aan en vertrek met men scooter naar de jongens

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe gewoon iets chill aan en vertrek met men scooter naar de jongens. Na 20 minuten kom ik aan. Ik klop op de deur en Milo doet open. Hij begroet me met een knuffel en zegt dat hij het verhaal van gisteren al heeft gehoord. Ik ben er eigenlijk nog steeds niet echt van bekomen.

Ik wandel door naar de woonkamer en alle jongens begroeten mij let een knuffel. Maar Matthy is er niet. 'Waar is Mat?' Vraag ik. 'OP zen kamer.' Zegt Raoul. Ik loop meteen de trap op

Ik wandel de kamer van Matthy binnen. Hij slaapt nog. Ik ga rustig bij hem onder het laken liggen. Hij verplaatst meteen zijn hoofd op mijn borst.

 Hij verplaatst meteen zijn hoofd op mijn borst

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Zoals dit)

Na 10 minuten zo hebben gelegen zeg ik tegen Matthy dat hij moet opstaan. Hij wilt nog helemaal niet uit bed maar hij moet. We kunnen elk moment betrapt worden.

Hij loopt naar de badkamer voor een snelle douchen te nemen. 'Elise kun je even mijn kleren komen aangeven?!' Roept Matthy ineens. Ik pak zijn kleren en steek mijn arm door de deur zodat hij ze kan pakken.

Ineens word ik de badkamer binnen getrokken. Matthy staat met een handdoek rond zen middeln en pakt me bij me heupen en begint me te zoenen. Natuurlijk stribbel ik niet tegen.

Na ongeveer zo een 10 minuten nog in de badkamer te hebben gezeten gaan de naar beneden. 'Zo jullie bleven lang weg.' Zeg Koen. 'Eum we waren een potje FIFA aan het spelen.' Zegt Matthy snel. Ik begin te blozen dus ik loop snel naar de keuken voor een glas water te pakken.

Ik weet  het weer een kort deeltje ik doe men best!! Het is bijna vakantie dus nog even volhouden!!!!

Iemand uit het verleden.....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu