Hoofdstuk 8🩷

24 2 0
                                    

Na al even bezit zijn let de wedstrijd merk ik dat ik het eigenlijk wel heel leuk begin te vinden. Robbie is weer is als eerst uit. Ik ben 3de geworden, wat ik best wel goes vind voor de 1ste keer.

Klassement.

1. Milo
2. Matthy
3. Elise
4. Raoul
5. Koen
6. Robbie

Ik zit helemaal vol dus ik ga even op de bank liggen. Ineens voel ik dat er iemand naast me komt zitten. Het is Koen. Ik geef hem een glimlachte. 'EN wat vond je ervan Elise?' Vraagt Koen. 'Ja ik het begin vond ik het wel wat spannend maar uiteindelijk was het wel echt leuk.' Zeg ik terug. ' Moeten we vaker doen he zusje' Zegt Koen met een knipoog. Ik moet lachen en zeg: 'de zullen zien'

Na een tijdje zeg ik aan de jongens dat ik me ga douchen in Matthy's badkamer. Ik doe mijn make- up eraf en trek mijn kleren uit. Ik zet mijn Spotify op en zing zachtjes mee als ik onder de douchen stap.

Na 15 minuten douchen beslis ik om er maar weer is uit te gaan. Ik sla een handdoek om me heen maar ineens komt er iemand binnen.... Het is Matthy. Hij draait zich om en zegt meteen 'Ow sorry ik was helemaal vergeten dat je ging douchen!' 'Het is Oké Mat wat heb je nodig?' Vraag ik. 'Nou ja ik wou ook even douchen' Zegt Matthy. 'Ja ik zal me in jou kamer omkleden ga jij maar lekker douchen' Antwoord ik

Ik doe meteen mijn pyjama aan en ga even op Matthy's bed chillen tot dat Matthy ineens mijn naam Roept. 'Wat is er Matthy?!' 'Kun je mijn jogging even kopen geven?!' Roept Matthy terug.

Fitje Elise:

Ik pak de Jogging van Matthy en doe de deur open

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik pak de Jogging van Matthy en doe de deur open. Daar zie ik Matthy staan met alleen een handdoek rond zijn middel. Na een tijdje Zegt Matthy 'staren is onbeleefd wist je dat?' Oei ik had niet eens door dat ik zo lang aan het staren was. 'Hier is je jogging' Zeg ik en geef hem aan met rollende ogen. 'Je ziet er niet verkeerd uit Zegt Matthy wanneer ik wou vertrekken.

Ik begin te blozen en stap meteen de kamer uit om weer op bed mijn berichten te beantwoorden.  Dan komt Matthy uit de badkamer. Hij heeft geen t shirt aan alleen zijn jogging. Wat ziet hij er toch goed uit.

Sorry voor dit korte saaie deeltje!!! Had vandaag lange vermoeiende dag. Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad!!

Iemand uit het verleden.....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu