Ben geldim ballarımm
Nasılsınız?
Bu bölüm çok eğlenceli bir bölüm onu söyleyeyim. Bölüm sonu da şok olacağınız şeyler olacakmış, kuşlar dedi...
Bu arada bu bölüm herkesin beklediği bir olayımız varrrr
Tuğkan'ın anlatımından sahnemiz mevcuttur ballarımmm
Artık Hasan ve Tuğkan arasında ki anlaşmazlığı bir öğrenelim değil mi? :)
Neyseeeee sizi bol Tuğkan'lı, bol küfürlü ve bol Sarı'dan bahsetmeli Tuğkan anlatımına alalım şöyle...
Bölüme 230 yorum gelirse diğer bölüme çok şaşıracağınız bir şey olabilirmiş... Kuşlar dedi...
KEYİFLİ OKUMALARRR
******
Tuğkan Demirsoy'un Anlatımıyla
Sakinleş Tuğkan.
Kafamın içinde ki ses kendini tekrarlarken derin bir nefes verdim havaya. Sakin olmalıydım.
Annen için sakin ol.
"Ne yaptığınızı sanıyorsunuz lan siz?" Uğuldayan kulaklarıma dolan Mustafa hocanın sesi ile eğdiğim kafamı biraz kaldırıp karşımda bize ahkam kesen adama baktım.
Mustafa hocanın gözleri, bir benim, bir yanımda ki oropsu çocuğunun üstünde gezinirken başımı dikkeştirip yumruk yaptığım elimin ağrısı ile dişlerimi sıktım.
"Neyin kafasındasınız siz? Tüm okulun önünde, yumruk yumruğa kavga mı edilir eşek herifler!" Siniri, yüzüne yansımış olacak ki yüzü kıpkırmızı kesilmişti.
Siktiğimin herifi. Bir de senle mi uğraşacağım ben amına koyayım?
Derin bir nefes verilme sesi duyuldu arkadan. Sesin Kadir'e ait olduğunu fark etmek çok zamanımı almadı. "Bu yaşınıza geldiniz, hala adam olamadınız! Bu kaçıncı vukat lan? Kaçıncı vukatın Hasan!" Adımlarını yanımda ki piçe çevirdiğinde sinirden zonklayan başım için derin bir nefes aldım.
"Bir adam olamadın! Annen okuldan atmayalım diye yalvarıyor resmen lan kadın! Bizi görmüyorsun, annene de mi saygın yok geri zekalı herif?" Anne. Kelime basit ama altında yatan anlam büyüktü.
Hasan ne anlar anne sevgisinden?
Şevkatten, merhametten?
Gözlerimi asla onlara değdirmeden direkt olarak karşıda ki aynaya bakıyordum. Kan akan dudağım boynumda kadar süzülmüş bir damla ile boyanmış gibiydi.
Ayna da kendim ile göz göze geldiğim de bir süre öylece kendimi izledim. Sinirden sıktığım dişlerim ile bedenim tamamen kasılmış gibiydi. Hırsımı alamamıştım sonuçta.
O piçi sikmeden durmam.
Gözlerimi kısa bir an kapatıp tekrar açtığım da Mustafa hoca sinirle Hasan'a baktığını gördüm. "Adam olmazsın sen. Niye okula geliyorsun o zaman?" Hasan sadece derin bir nefes verdi.
O aldığın nefesin de amına koyayım senin de. Şerefini siktiğimin piçi.
"Ya sen Tuğkan!" Sesinin de yayını sikeyim Mustafa. "Oğlum sen ne yaptın? Bu geri zekalının kafasına uyup sende ona karşılık verdin! Şimdi ne olacak? Lisans gitti Tuğkan, lisans!" Bana olan bakışları, benden beklemediğini anlatan nitelikteydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRYE
Teen Fiction"Oğluşum sonunda evin yolunu buldu." "Oğluşuna sahip çık, benim kızımın peşinde dolanıyor."