Bölüm 1

446 19 3
                                    

Multimedia: Siradan bir vampir

Meraba ben, Mekselina. Babam siradan bir adam ama annem vampirlerin kralicesi. Evet ben bir vampir prensesim. Yani VAMPİRLERİN PRENSESİ...
Ama bunu ogrenmem 14 sene surdu. Annemde babamda bunu biliyordu. Ama bana soylemiyorlardi zaten annem ben 2 yasimdayken ölmus. Ama Annemin en cok istedigi sey benim mutlu olmammis. Cunku bir vampir normal bir insanla evlendigi zaman sadece 1 cocugu olabiliyormus. Annemde benim mutlulugumu herseyden onemli goruyormus. Ve bana vampir olup olmama hakki tanimak istemis ve bana dogar dogmaz bi cesit buyu yapmis 15 yil boyunca vampirlik belirtileri yasamayacakmisim. 15 yil sonra secim hakkim olacakmis. Eger vampir olmayi istemezsem ayni buyuyu tekrar yapacakmis ve her 15 yilda bir bana yeniden secim hakki dogacakmis. Ama ne yazikki benim secim yapacagim yildan 13 yil once ölmus. Yani ben 2 yasimdayken. Annem bizimle birlikte evimizde yasiyormus ama her gun belli saatlerde ise gider gibi ana satoya gidiyormus. Ana sato demisken ana sato vampirlerin kralicesinin ve ailesinin yasadigi ayni zamanda herseyin merkezi olan yermis. Eger babam kabul etseymis bizde orada yasayacakmisiz.
Her neyse biz hikayenin basina asil olaya gecelim yani babamin olumunden 2 gun onceye ...
 
***********
Arkadaşlar vote verip yorum yaparsaniz sevinirim. Yorumlariniz benim icin değerli :)))

İlk bölümler kisa ama gittikçe uzuyor  ;))

VAMPİRLERİN PRENSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin