Bölüm 2

217 13 1
                                    

Mekselina okuldan eve döndüğünde herzamanki gibi bir not karsiladi babasinin her sabah ise giderken ona biraktigi hatirlatmalardan biriydi. Hemen pembe yapiskanli not kagidini eline aldi ve okumaya basladi. Notta:
"Ogle yemegin icin dometesli ve peynirli sandwich atistirmalik olarakda 2 paket cikolata ve 1 elma elmayi yemegi unutmuyorsun tatlim. Elviselerini dolaba as. Bu aksam eve 2 saat daha gec gelecegim. Geldigimde uyumus ol.
Muck baban
ARAS "
Mekselina notu okuduktan sonra aldi ve diger notlarin icinde oldugu kutusuna dogru kostu ve oraya yapistirdi ne kadarda cok olmuslardi. Babasi nasil sıkilmamisti her sabah not yazmaya. Daha sonra Mekselina ogle yemegini yedi kiyafetlerini cikartti. Ve televizyonun basina gecti. Tam televizyonu acacaktiki cani et cekti. Tekrardan buzdolabina yoneldi. Et vardi ama çiğdi. Bi anda hepsini ciğ ciğ yedi. Ne oldugunu anlayamamisti. Kendine hakim olamamisti. Fazla cani cekmisti ondan olmaliydi onemsemedi ve banyoya agzini yikamak icin gittiginde aynadaki yansimasini gorunce irkildi agzi hep kandi. Hemen yuzunu yikadi. Ve iceri gecti televizyon izlemeye basladi. Aksam olunca babasi geldi. Sabah olanlari unutmustu bile. Kapiyi actiginda "1 hafta sonra dogum gunum dogum gunum " diye donmeye basladi. Babasi gulumsuyordu ama kasini catti ve ona bakti. "Ben yatakta olman gerektigini soylemistim." Dedi. Mekselina bende tam gidiyodum dedi ve yataga kostu ardindan babasi geldi ve yatgina yatirinca onu anlindan optu ve iyi geceler diledi. Gece yattiginda aklina bugunku olay geldi onu dusunurken uykuya daldi...

VAMPİRLERİN PRENSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin