Bölüm 8

118 9 0
                                    

Ne !?!?!??!?!
Demekki o kadinin soyledigi dogruydu. O bir vampirdi.
"...Evet dogru okudun. Sen bir vampirsin. Muhtemelen bunu daha once duydun. Bir kadindan. Yani teyzenden. Ben olur olmez yanina gelmis olmali. Cunku boyle anlasmistik. Eger yanina gelmediyse yada inanmadiysan diye bir de ben anlatayim istedim. Evet sen bir vampirsin. Ama benden dolayi degil. Annenden dolayi. Annen bir vampirdi. Hemde onlarin kralicesi. Bu durumda sende onlarin prensesi oluyorsun. Yani taci takana kadar. Yakin zamanda seninde onlara katilman gerekebilir. Cunku sana ihtiyaclari var. Eger senden yardim isterlerse bunu yapmani cok isterim. Ama yinede secim senin. Gitmeye zorlamayacaklar seni. Buda anlasmamiza dahil. Herneyse soyleyeceklerim buyuk ihtimalle bu kadardi. Ha son birsey teyzene guvenebilirsin. Seni cok seviyorum. Bunu sakin unutma.
Baban Aras"
Yani o kadinin pardon teyzesinin dedikleri bastan sona kadar dogruydu. O bir vampirdi. Ahhh !
Tabi ya son yasananlardan anlamaliydi. Ayrica suana kadar ayni belirtiler farkli farkli sekillerde karsisina cikmisti. Pekala simdi napacakti ?
"Pekala şimdi napacagim ? Ha tabi buldum. Uyuyacagim. Cunku gece. "
Dedi ve hizla yataga gitti. Uyuyamiyordu. Saat 2'ydi ve uyuyamiyordu.
Saat 3'tü ve gozleri hala kocaman acikti ve uyuyamiyordu. Saat 4'tü gozlerinin ici acimaya basladi ama hala uyuyamiyordu. Saat 5'ti gozleri iyice kuculmus ve uyumaya yakindi. Haa ama hala uyuyamiyordu. Saat 6 merak etmeyin. Uyumuştu :)))

Kalktiginda saat 5:30'du. Ahh evet cok uykucuydu. Kalkti. Elini yuzunu yikadi. Mutfaga gitti ve biraz bir seyler atistirdi. Sonra aklina dun teyzesinin soyledikleri ve okudugu mektup geldi. Ilk once ,hersey gercekti. Ayni mektupta yazilan gibi ona ihtiyaclari vardi. Eger onlardan biri olmayi kabul ederse, kabul etmeme gibi bir sansi yok da gerci, yani onlarla yasamayi onlarla birlikte olmayi kabul ederse bu gece gitmeliydi. Ve karar vermeliydi. Cunku saat 8 olmustu. 4 saat vardi ama hala kararsizdi. 11:40'a kadar evde cirit atti. Sonunda gitmeye karar verdi. Hemen sirt cantasini aldi. Icine lazim olabilecegini dusundugu esyalari koydu. Daha dogrusu yolda giderken icin sonucta gece 11:55 de yola cikacakti.
Neee!?!?!?!? 11:55 mi?
5 dakikasi kalmisti. Sirt cantasini aldigi gibi kosmaya basladi. Vardiginda teyzesi ordaydi ve sirti dönüktu. Emin miydi ? Yani istiyormuydu ? Bir savasin ortasinda kalmayi,prenses yada kralice olmayi. Derken teyzesi arkasini dondu.
- Gelmeye karar vermissin iste bu guzel haber.
Dedi ve gulumsedi. Artik olaganustu ve buyuk bir maceranin tam ortasindaydi...

VAMPİRLERİN PRENSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin