Saşkinligi birakip ise koyulmaliyim ve bu olanlari babama anlatmaliyim diye aklindan gecirdi. Bandi birakti ve odaya dogru yoneldi. Cok daginik ve pisti. Etrafi toplamaya basladi ve o daginik oda sanki sihir yapmiscasina 15 saniyede toplanmisti. Ve bunuda kendi yapmisti. Toplamayi hic sevmeyen, soz konusu toplamak olunca uyusuklukta birincilik alabilecek olan Mekselina. Bu odayi dunyanin en hizli insaninin bile 15 saniyede toplamasina imkan yoktu. Bu olanlari babasina anlatmak sartti. Hersey iyice gariplesmisti artik...
Aksam babasinin gelmesine kadar salondoki kanepeye oturmus bekliyordu. Aksam babasi iceri girdiginde guler yuzlu bir sekilde
"Notlara yazmiyorum diye odevlerini yapmayi unutmuyorsundur herhalde." Mekselina hala su 2 gundur olanlarin etkisindeydi. Artik iyice ilginclesen bu vakalari anlatmanin zamani gelmisti. Babasiyla aralarinda soyle bir diyalog gecti :
- Baba senle bir sey konusmamiz gerek.
-Bi sorun mu var ?
-Aslinda evet...
-Evet seni dinliyorum.
Babasi bunu dedikten sonra koltuga oturdu ve Mekselinayi dinlemeye basladi.
-Baba su iki gundur cok tuhaf seyler yasiyorum. Mesela dun dolaptaki çiğ eti o sekilde yedim...
Babasi geri yaslandi ve suratini endiseli bir ifade aldi.
... Bugunse tuhaf vakalardan 3 tane oldu. Sabah okulda gunesten cildin tahris oldu ve kopacakmis hissi verircesine aci cektim. Baksana su elime...
Dedi ve babasina elini gosterdi. Babasi dahada endisenmis gibi gorunuyordu. Kravatini gevsetti. Ve dinlemeye devam etti.
... Bugun eve geldigimde yataktan dustum yerdeki kalem bacagimi yardi. Ben yara bandi aldim tam bacagima yapistiracakken yara birden kayboldu. Daha bu kadar da degil. Sonra odaya gectim. Oda inanilmaz derecede daginik ve pisti gel simdiki haline bak.
Dedi, babasinin elinden tuttu ve tertemiz olan odadisina götürdu
kapiyi acti ve soyle dedi:
Bu odayi ben topladim hemde 15 saniyede. Babasi kolunu biraktirdi. Salona gecti. Mekselina pesinden geliyorduki. Dondu ve ona :
-Evet garip ben bunlari bir dusuneyim sen dersine bak dedi.
Iceri gecti. 15 yasina girmesine son 5 gundu belirtiler baslamisti. Evet bir hafta once baslamisti. Babasi ne yapacagini bilemedi. Endiselendi. Heyecanlandi. Korktu.
Mekselina odasinda oturuken "Küütttt" diye bir ses geldi salondan. Mekselina hemen iceri kostu. Babasi yerde yatiyordu. Hemen yanina oturdu. Nabzini kontrol etti.
Ölmüştü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRLERİN PRENSESİ
VampireAnnesini cok kucuk yasta babasinida 14 yasinda kaybeden ve babasinin olumunden sonra vampir oldugunu idda eden bir teyzeyle hayatindaki olagan disi degisiklikleri anlatan buyuleyici ve olagan ustulugun oldugu bir roman... Bilim kurgu,Fantastik Macera