אביו של אלכס עזב את הבית כשאלכס רק נולד. הוא מעולם לא זכה לפגוש את אביו.
לשני אחיותיו הגדולות יש אבא אחר, טום. הוא אדיב ונפגש בקביעות עם בנותיו. אלכס תמיד קינא באחיותיו על הזיכרונות האלה.
אלכס קם ממיטתו בבוקר. הוא לא באמת ישן בלילה, אבל הוא בכול זאת קם שעה מוקדמת בבוקר ויורד למטבח ביתו ונושק לאמו על הלחי,
"אלין אמרה לי שאתמול היא ראתה אותך נוסע עם אופנוע, עוד פעם גנבת אופנוע?" שואלת אימו בכעס ומשליחה על בנה את המגבת שעל כתפה.
"החזרתי אותו אימא, אל תדאגי." אומר לה אלכס ומחייך, כאילו אפשר בכלל לא לדאוג.
היא נאנחת ואומרת במשפט אחד שהיא אוהבת אותו, שהוא הורס לה את הבריאות שהוא תכלית חייה ושהוא חמור.
"אני הולך לבית-ספר, אוהב אותך," הוא אומר ויוצא מהבית לעבר התיכון.
XXX
כשליאן יוצא מביתו לעבר התיכון, הוא פונה לכיוון הנגדי ועושה עיקוף קטן כדי להיתקל באוראל.
"בוקר טוב," מחייך ליאן ומניח את ידו כדרך אגב על כתפו של אוראל.
הרחוב ריק מאנשים. זה רק שניהם.
"שלום ליאן," מופתע אוראל ומשפיל את עיניו. הוא זוכר מה קרה אתמול. את המגע העדין-קשוח של ליאן, את התחושה כאשר שפתיו של ליאן טרפו את שפתיו שלו.
"אתה חמוד כשאתה מסמיק." מציין ליאן, "שלא תעז להסמיק ככה ליד אף-אחד. רק בשבילי."
אוראל מהנהן, לא בדיוק מבין מה כוונתו של ליאן, "אוקיי."
"אתמול היה לנו כיף ביחד. נכון?" שואל ליאן,
אוראל שותק, אבל לבסוף הוא עונה, "כן... אני מניח,"
ליאן עוצר ואוראל מביט בו בשאלה.
"אני אוהב אותך אוראל." הוא אומר ומנשק את שפתיו של אוראל.
XXX
טים יושב בחדר האוכל בתיכון ומביט בחוסר עניין במגש האוכל שמולו.
"אתה אוכל את זה או שאני אגמור את זה?" שואל אלכס ומתיישב מול טים.
טים מגלגל עיניים ומתכוון לקום אבל אלכס עוצר אותו, "למה ככה? אני רק רוצה לדבר,"
"אוקיי." עונה טים ומשלב את ידיו. "תדבר. אבל תעשה את זה זריז."
"כן אדוני." מחייך אלכס ואומר ברשמיות.
טים מגלגל את עיניו שוב.
"תזהר שלא יתקע לך העיניים אם תמשיך ככה."
"מה אתה רוצה ממני אלכס?"
"אני רוצה להכיר אותך טים. אתה מעניין אותי." עונה אלכס ומשעין את ראשו על ידו.
"אני לא רוצה שום קשר איתך." הוא עונה וקם ממקומו.
טים חוצה את הקפיטריה ויוצא לעבר החצר. אלכס הולך מאחוריו ותופס בידו לפני שהוא מושך אותו למאחורי אחד הביניים של התיכון.
"מה אתה עושה לעזאזל?" מתעצבן טים כאשר אלכס מדביק אותו לקיר ותופס בידו של טים.
"תפסיק להתנגד לזה טים. אני יודע שאתה רוצה."
"אני לא אוהב אותך אלכס." עונה טים.
"אבל אני כן אוהב אותך." אומר אלכס ומנשק את הצעיר ממנו בשפתיו.
אחיזתו של אלכס מתהדקת בידו של טים. תחילה באופן בלתי מורגש.
XXX
"את מי אתה מחפש?" שואל ליאן את אוראל.
"אני לא מוצא את טים."
הם יושבים בחצר האחורית על אחד הספסלים. ידו של ליאן על ברכו של אוראל.
"עוד פעם טים הזה," מתעצבן ליאן.
"הוא חבר שלי."
"אני לא רוצה שתסתובב איתו יותר." אומר ליאן.
"למה? הוא חבר שלי,"
"אני לא אוהב את איך שהוא מסתכל עלייך. אז תפסיק לדבר איתו ותפסיק לדבר עליו כשאתה איתי."
"אתה לא יכול לקבוע לי עם מי לדבר," אומר אוראל למרות שהוא לא מאמין למה שהוא אומר.
"אני יכול אוראל. עכשיו אתה שלי אני רוצה בטובתך אז פשוט תקשיב למה שאני אומר וזהו."
אף אחד משניהם לא ידע עד כמה זה נכון באותו היום.
----------------------------------------------------------------
מקווה שאהבתם ואשמח את תצביעו❤
אוהבת מלא והמשך יום טוב,💖✨
🎨gefen
YOU ARE READING
The addiction - (boyXboy)🔞
Romance''אם אתה רוצה להמשיך לראות צבעים, אתה צריך להיכנע לי לחלוטין. אני מוכן להיות המפתח שלך לאושר אבל אתה צריך לתת לי את כול כולך בתמורה'' ------------- הוא נכנס לחיו כמו נס. היה לו היכולת לתת לו אושר אין-סופי, אבל אין דבר כזה חינם. אז הם בנו הסכם שיטיב...