FERDİ
Gözlerimi açtığımda duvardaki saat 11 i gösteriyordu. Hissettiğim göğsümdeki ağırlık ise fazlaydı.
"Baya horluyosun bu arada." Göğsümde yatan Kenan gözlerini çıkarmış bana bakıyordu. Arda da diğer tarafımdan o da göğsümde uyumaya devam ediyordu.
"Kıstırmışsınız ciğerimi nefes mi alabildim."
Kenan rahatını bozmamış ayılmak için burnuyla göğsümü deşiyordu."Seni seviyor biliyorsun." Kenan Ardanın masumca uyuyan suratına bakıyordu. "Dün aramızda hiçbir şey yaşanmadı. ismini sayıklayıp durdu."
Biliyordum, Ardayla ilişkimiz karışıktı. Birbirimizi sevdiğimiz açıktı ama bazı şeyler eksikti. "Bende onu seviyorum ama olmuyor işte."
Kenan diklenmiş, çenesini göğsüme yaslanmış bana bakıyordu.
Lan niye bakıyordu bu bana böyle? Ben niye etkileniyordum ki. Nişanlımdan yeni ayrılmış Arda için buraya gelmiştim. Şimdi bundan etkileniyordum. Sanırım en büyük orospu çocuğu bendim ama Barışı unutamazdık.
"Bakma bana öyle."
"Nasıl?"
"Öyle işte."
Kenan gülümsemiş ve yanındaki Ardanın yanağından öpmüştü. Ardanın kıpırdandığını görünce yüzünü öpmeye devam etmişti.
Çok yanlış hissettiriyordu ama bu kadar da doğru hissettirmemeliydi.Arda gözlerini açmış ve üstünde Kenanı görmesiyle yavaşça geri çekilip gözlerini bana çıkartmıştı.
Ardanın suratındaki rahatsızlığı silmek istiyordum ama ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Ellerimi Ardanın saçlarına attım ve okşamaya başladım.
"Allahım beynim alkolden nasıl hasar aldıysa çok garip bir rüya görüyorum."
Ardanın dediğiyle ikimizde kahkalara boğulurken Kenanın dibime giren yüzüyle duraklamıştım. Madem böyle oynuyorduk, Kenana yaklaştım ve dudaklarımızı birleştirdim.
Nefessiz kaldığımızda yavaşça yüzümüzü ayırdım ve Ardaya döndüm. En son ne zaman böyle hayran şekilde bana baktığını hatırlamıyordum.
Kenanın Ardaya eğilmesiyle bu sefer izleme sırası bendeydi. Arda gibi masum bir çocuğu bu halde önümde görmek alt taraflarım için hiç iyi gitmiyordu.
(10 saattir okulda differeransiyel, Devre teorisi derken beynim sikildi artık size kolay gelsin. Şimdiden özür dilerim.)
Ardanın elleri Kenanın vücudunda gezinmeye başlamış, kenanın elleri ise asla boş durmuyordu. Aralarına katılmak için diklendiğimde iki el beni geri gitmiş, başlığa yaslanmıştım.
İkisi aynı anda üzerimi çıkartırken kalbimin nerede attığını belirtmeme gerek yoktu.
Arda beni öpücüğün içine çekerken Kenanın ağzı boynumda sıcaktı. Kenanın meme ucuma geçmesiyle inlemelerim artarken Arda gülüp geri çekilmişti.
Bundan daha fazlası gelemez derken Ardanında diğer meme ucuma geçmesiyle cenneti yaşıyordum.
İnlemelerim iyice artarken alt taraflara doğru hareket etmeleri asla yardımcı olmuyordu.
Kenanın sıcak nefesleri karnımda kaybolurken Ardanın elleri şortumun ucunda izin istercesine gözlerime bakıyordu.
Başımı sallamamla Arda beni tamamen soymuştu. İkisi aynı anda oraya yönelirken bayılmama ramak kalmıştı.
"Ferdi iyisin di mi." Ardanın konuşmasıyla Kenan görevi devralmıştı.
"Arda sen yemeğini bile paylaşmazdın. Şaşırtıcı hareketler bunlar."
"Bence ikimizede yetebilecek bir yemek bu."
Ardanın dediğiyle gülerken ikisinin ortak çalışması vücudumda hiç bilmediğim yerlerin kasılmasını sağlıyordu.
"Sıra bizde artık." Kenanın çekilmesiyle ne kadar hayal kırıklığına uğrasamda yapılan iyiliğin karşılığını vermem lazımdı.
Arda göğsüme oturmuş kendi hazinesini bana sunarken Kenan ise kendini benim için hazırlıyordu.
Kenan kendini hizalayıp beni içine alırken ağzımda hissettiğim doluluk inlemelerimi bastırıyordu.
"Ferdi köpek misin? Dişleme şunu."
Benim dramım Kenanın yüzündeki acı ifadesini gülümseye dönüştürürken Arda keyifle inliyordu.
Kenanın ritimleri hızlanırken sona yaklaştığımı hissediyordum. Kenanınkini elime alıp çekerken hepimizin aynı anda gelmesini umuyordum.
Hareketlerimiz hızlanırken sona geldiğimi anlatmak için Kenanın bacağını sıksamda çekilmeye niyeti yok gibiydi.
Arda ise geri çekilmiş. Tüm yükünü göğsüme boşaltmıştı. Kenanında gelmesiyle üstümdeki gölle çekilmişler ve ikiside kolumun altına uzanmıştı.
"O kadar Münihte parti gezdim, hiç böyle üçlü yaşamamıştım."
Kenanın gülümsemesi hepimizide güldürürken Ardanın itirafıyla ikimizde şok olmuştuk. "Aslında bu benim ilk seferimdi."
"Daha bir saat öncesine kadar erkeklerle olan tek düşüncem Ardanın beni öpmesiydi. Ama sanırım bundan sonra başka bir şey düşünemeyeceğim."
Hepimizin neşeyle sohbetini bölense kapıyı açıp Elindeki tepsiyi düşüren Barıştı.
~~~~
Barış
Allahım keşke şuan ben kör olsaydım. Kabus mu görüyordum lan ben. Ferdinin burda ne işi var.
Iy o beyaz şey ne. Allahım lütfen beyaz sabun olsun.
"SEMİH ÇABUK KAPAT GÖZLERİNİ."
Direk atılıp ellerimle Semihin gözlerini kapattığımda yataktaki 3 kişinin hiçbirşey olmamış gibi kahkalara boğulması iyice sinirimi bozmuştu.
Kanı bozuk Kenan bunlarıda kandırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love in the Dark (Barsem)
Teen FictionBarış yeni taşındığı sitenin güvenilir olacağını düşünüyordu. Geldiğinden beri sürekli olarak onu dikizleyen genç çocuk ise belanın başlangıcıydı.