Barış“O gece bu gece oğlum. Bu gece vermezsem şerefsizim.”
Keşke Ardayı içirmeseydik. Geldiğinden beri 2 saattir ağlıyordu ve gitmiş dolaptaki tüm içkilere dadanmıştı.
“Arda ne saçmalıyorsun sen? Nerdesin lan sen.”
“Bu gece o gece Ferdi.”
“Arda nerdesin lan? Tamam geliyim konuşalım.”
“Barış abideyim, Semihi ayarlamış bana yakışıklı çocuk şimdi, sağol Barış abi.”
“Lan Barış ne diyo bu.” Semihin suratında dehşete düşmüş bir ifade varken Ardanın elinden telefonu aldığım gibi kapadım.
Arda koltukla resmen pervane gibi sönüyordu. Ardayı koltuğa yatırdım ve Semihi de kucağıma alıp mutfağa ilerledim.
“Barış koluma girip de yol gösterebilirsin böyle aklımda kalmadı pek.” Semih laflarına rağmen huzurla kafasını bana rastlamış uykudan gözlerini kapatmıştı.
“Semih uyuma bekle, şu Arda biraz ayılsın pijama partisine devam edicez.”
“Barış pijama partisi değil bu Arda ağladı sende götümden ayrılmadın.”
“Arayalım Kenanı bari bir işe yarasın, ayıltsın şunu.”
“Çok iyi arkadaşsın Barış, inşallah bir gün eline düşmem.”
~~~
Kenanı içeri almış. Semihide üst kata çıkarmıştım. “Semih nerde uyumak istersin.”“Barış 8 senedir geleneksel olarak yapıyoruz demedin mi pijama partisini. Nerde yatırıyorsan orda işte.”
“Keremle genelde benim yatakta uyuruz.”
“Tamam geçelim o zaman.”
Heycanla gülümserken Semihe döndüğümde nah çekmiş bekliyordu.
“İyi tamam gel yatırıyım seni misafir odasına.”
Semihin koluna girerek odaya götürmüş, yatağa oturmuştum. Dolaptan Ardanın bende bıraktığı kıyafetlerden vermiştim illaki uyardı.
“Semih ben şu yastığı alıyım odama gidiyim sende üstünü değiştir uyu artık.”
~~~~
Semih
Barışın beni mal sanması komikti. Gerizekalı yastığı almış, yere atmış yatıyordu. Görmüyo olabilirdim ama katır kadardı ve sessizlik en iyi uzmanlığı değildi. Başkalarına yük olmayı sevmezdim ama Barışın ilgisi hoşuma gidiyordu.
“İyi geceler Barış.”
“İyi geceler Semih, şu halının püsküllerini düzeltiyim gidiyorum bende.”
~~~~
Kenan
“Allah cezanı versin Arda mısın nesin. İlk gördüğün insanın üzerine kusulur mu?”
“Özür dilerim istemeden oldu.” Önümdeki çocuk sanki hiç ağlamamış gibi tekrar ağlamaya başlarken üzülmüştüm.
“Tamam gir duşa, ben kapıda beklerim.”
Kafasını bile kaldırmamıştı. Muhtemelen duymamıştı bile beni.Mecburen kollarımı koltukaltından geçirip kaldırdım. Duşakabinin içine bırakıp soğuk suyu açtım. Mal gibi inlesede müstehaktı artık buna.
“Şimdi kıyafetini çıkarcam bi arkanı dön bari aksın şu kusmuk üstünden.”
En azından bunu yapabilmişti. duştan çıktıktan sonra bornoza sardım ve kapıdan ittim. “Sen git otur beni bekle, duş alıp gelicem.”
Kapıyı kapatmamla hızlıca kıyafetlerimi çıkartıp duşa girdim.
Çıktığımda gerizekalı çocuk kapının önünde iki seksen yatmış, kıpırdamadan tavana bakıyordu.
“Ardacım hadi gel yatırıyım seni.”Onaylar gibi mırıldanırken kucağıma almış misafir odasında yere bırakmıştım.
“Lan o kadar sarhoş değilim, çıkarsana yatağa köpek.”
“Fazla konuşma o kadar baktım seni yatak benim hakkım.” Yorganın içine girip yüzüme dönmüştüm.
Beklemediğim şey ise yatağa çıkıp arkadan bana sarılmasıydı. “Kenan bir kez veirir misin.”
“Banyoda verdim ya Arda. Ne çabuk unuttun beni.”
Şaşırmamıştım, zaten geldiğimden beri bu gece o gece diyip duruyordu. Yorganı kendime çekip etrafıma 2 kat sarıp uykuma geri döndüm.~~~~
Arda
Başım çatlıyordu. Daha kötü yapan şey ise sürekli omzuma vuran sert bir eldi.
“Arda kalk lan. O geceni göstericem ben sana.”
Ferdinin sinirli sesine direk irkilmiştim. Tepemde dikilmiş çatık kaşlarıyla bana bakıyordu. Yanıma döndüğümde ise Kenan hala mışıl mışıl uyuyordu.
Lan ben niye çıplaktım. Dün geceden tek hatırladığım yerde yatıyordum sonra Kenana iyi geceler dedim.
NE DEMİŞTİ LAN O BANA. Banyoda ne yapmıştık biz.
“Aval aval bakma Arda. Biz senle konuşmadık mı? Bana süre ver demiştim sana.”
Vallaha da demişti. Ben sabırla bekliyordum ki.
Dün geceden Barış abinin ısrarla Ferdinin nişanlısına olan aşkından bahsettiğini hatırladım. Orospu çocuğumuydu lan bu? Niye doldurdu beni boş yere.Yanımda ki uyayan Kenana bakarken Ferdinin ikimize bakan dolu gözleri beni de ağlatmıştı.
“sabah antremanda söyleyecektim sana nişanı bozduğumuzu.”“Ne kafa siktiniz amk.”
Kenan uyanmış sinirle ağlayan ikimize dönmüştü.
“Ne oluyor amk gel sende yat daha sabahın körü.”
Kenan diklenip Ferdiyi ortamıza çektikten sonra arkasını dönüp uyumaya geri dönmüştü.
~~
ARKEN or Arfer?? .. Belki Kenfer??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love in the Dark (Barsem)
Ficção AdolescenteBarış yeni taşındığı sitenin güvenilir olacağını düşünüyordu. Geldiğinden beri sürekli olarak onu dikizleyen genç çocuk ise belanın başlangıcıydı.