5

7 2 4
                                    

- Chcesz wiedzieć? - Spytała Laura. - Nigdy przecież w to nie wierzyłaś.

- No proszę no.

- No dobra.

- Dziękuję. - Powiedziałam i od razu zamieniałam się w słuch.

- No więc jest to jakby stworzenie, ale jest bardzo zdeformowane. Wygląda jak zwierzę. Jednak czasami może wyglądać jak człowiek.

- Jak człowiek mówisz... - Zmartwiłam się tym.

- Tak. Coś się stało? - Laura chyba usłyszała to zmartwienie.

- Nie, nic. Chodźmy już do domu. - Zaproponowałam.

- No okej.

...

Po pewnym czasie znów stałam i obserwowałam jak moja koleżanka znika z pola widzenia.

Wszedłam do domu.

- Idę do siebie - Powiedziałam do kogoś w kuchni.

- Okej. Emili.

Zdiwiłam się bo niby usłyszałam mamę, ale moje imię wypowiedziała w jakiś dziwny sposób.

Zajrzałam do kuchni.

I zobaczyłam tak samo zdeformowane stworzenie podobne do mojej mamy jak to w lesie.

Cofnęłam się, aż nie zablokowała mnie ściana.

- Ty... TY NIE JESTEŚ MOJĄ MAMĄ! - Krzyknęłam.

- Ale o czym ty mówisz? - Odpowiedziało mi to coś.

Zauważyłam patelnię na stole w kuchni.

Normalnie zdenerwowało by mnie to, że jest na wierzchu, a nie schowana w szafce, ale teraz byłam z tego bardzo zadowolona.

- Chyba mi się uda. - Pomyślałam.

Podbiegłam do stołu, chwyciła patelnię i podbiegłam do miejsca, w którym to coś stało.

Zamachnęłam się do ataku, ale to coś zniknęło.

Ustałam w miejscu.

Mama weszła do kuchni.

- A co ty robisz z tą patelnią? - Spytała.

- M... Miałam zamiar ją schować. - Wymyśliłam na szybko. - Wiesz przecież jak mnie to denerwuję, że nie chowasz ich do szafek.

- No wiem, no wiem. Ale nie miałam czasu. - Odpowiedziała. - Musiałam na szybko wyjść.

Schowałam patelnię do szafki.

- Idę do siebie.

- Okej. Biorę się za obiad, więc za niedługo może się spodziewać, że będzie.

- A za ile dokładnie?

- Za jakąś godzinę. Może mniej.

- Okej. Będę u siebie.

Wyszłam z kuchni i wszedłam po schodach do swojego pokoju.

- Co to jest? - Zaczęłam się zastanawiać. - Czemu akurat mnie to spotyka?

Skinwalker Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz