Part 3-Nak Pakai Baju Lelaki!

1.8K 165 1
                                    

Setelah beberapa minit berjalan dengan ditemani dua orang pelajar wanita yang asyik pot pet pot pet ingin mengorek kisah Suzy akhirnya mereka sampai di hadapan bilik yang tertera 'Bilik Pengetual'.Suzy-"Thanks ye korang bagi tunjuk oppa bilik pengetua.".Yeoja 1&2-"X de papelah oppa, nanti jumpe lagi tau*gigit bibir bawah buat2 seksi*".Suzy-"Ish meluat aku tengok dua ekor budak gedik ni iyeeeh geli."Suzy berkata di dalam hati dengan fake smile di mukanya. Setelah dua wanita itu pergi Suzy mengetuk pintu bilik pengetua sebanyak 3 Kali sebeleum ada suara yang menyuruhnya masuk. Suzy masuk dengan hati yang berdebar kerana sudah lama dia tidak berjumpabdengan Encik Yo Jae suk iaitu pak ciknya.Encik Yo-"urrimanya(lama x jumpa) Suzy.".Suzy-"eo?nae.. nae..."kekok Suzy rasakan kerana dia akan bersekolah di sekolah milik pak ciknya yang juga pengetua di sana.Encik Yoo-"Suzy nkasuk kelas apa biar pak cik uruskan nanti?".Suzy-"Pak..Cik...Suzy rasa Suzy nk masuk kelas yang sunyi kalau boleh dan ada pelajar yang bilangannya sedikit.Ouh ya ehem... ehem...Pak cik Suzy nk pakai uniform laki boleh x?".Terkejut pak ciknya apabila mendengar permintaan anak saudaranya itu lalu baru dia tersenyum.Encik Yoo-"Betul kamu nk pakai uniform lelaki?x nyesal?". Suzy-"Suzy rasa Suzy buat keputusan yang Betul lagipun,pakcik tahu kan APA jadi kt Suzy masa kt UK dulu dan jangan lupa eh pak cik,Suzy nk nama Suzy ditukar kepada Sujin dan tukar nama keluarga sekali, Nama penuh Suzy Lee Sujin k?".Encik Yoo-"amboi dh macam bos dh anak sedare pak cik ni oklh pak cik akan buat semua tu. Nk pesan ni harap kamu tabah lh atas apa yang terjadi kt kamu dulu tu ok?".Suzy tidak menjawap tapi tersenyum sebagai makna dia akan tabah.Encik Yoo-"Kelengkapan kamu sebagai 'lelaki' pak cik dh suruh guard hantar kt loker kamu 758 nh kunci loker*hulur kunci berpassword* pass nye 042".Suzy-" Thanks pakcik bye!!"Suzy pun keluar dari bilik pengetua. Sebaik sahaja dia keluar dia Encik ternampak beberapa pelajar wanita memegang kotak hadiah....

Tomboy But Still Beauty(Jimin fan)Where stories live. Discover now