Sesat

1.2K 98 1
                                    

Suzy POV-

Aku pun duduklah balik kt kerusi yang aku duduk tadi atas arahan Seol Hyun. Kenapalah aku kena tolong dia tu? Lainlah kalau aku dapat ganjaran. Hehehehehe. Baik aku dekat sikit dengan dorang so aku boleh dengar apa dorang cakap.

Woobin: Baby......

Wuekkkk!!!!! Ouh God help me from this guy. Apakah?

???: Yes my bae?

Woobin: You ada plan x malam ni Wendy?

Wendy: Na.

[na tu maksudnya no]

Woobin: Good then. Wanna hang out with me tonight? Together?*smirk*

Wendy: No prob my bae. Anything for you*kiss lips Woobin*

Suzy:arghhhh mata aku! Berdarah mataku berdarah!!!!! Apakah miang sangat yeoja ni? Gelinya aku!!! Alamak dorang nk jalan dh lh! Baik aku kejar.

Aku pun kejarlah dorang. And.......Arghhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!! Dorang gi bench yang x da orang and sekeliling yang juga x da orang!!!! Habis aku ni bukan orang ke? Dorang tu pun bukan orang eh? Duh!!! Do i care! Dorang duduk sana and kiss!!!! Yucks! Ridiculous benor lh dorang ni. Siap bertouch2 lagi. Ouh no!! My eyes!!!! I'm blind!!!!! X guna benor dorang ni!! Dorang ermmmmm.......... buat love bite kt tempat awam dok!! Gila x buta mata aku?! Berpeluk bagai! Yeoja ni x da maruah eh? Nk pengsan dh aku tengok dorang ni. Ok dorang dh nk jalan. Let's go!!! You can do it Suzy! No! I mean Sujin. Hwaighting![betul ke author type tu] Jalan punya jalan punya jalan and sampai lh satu blok ni. Ok......so strengh. Dorang masuk bangunan tu so aku pun masuk lh. Sampai satu pintu rumah ni, dorang pun stop. Yeoja tadi a.k.a Wendy, kiss selama beberapa saat dengan Woobin and masuk rumah. Arghhh Woobin pergi sini! Eh salah. Woobin dh nk turun dn ertinya kami akan berselisih!!!!!!! Bertapuk!!! Mana pulak kau nk bertapuk Suzy oi! Ntah mana aku tahu. Suzy pabo! And bila dia limpas aku, dia buat der je. X pandang aku walau sikit pun and bila dia dh pergi, Seol Hyun pun muncul.

Seol Hyun: Thanks for helping.*smile* Tugas kau belum selesai lagi tau. Woobin x nmpk kau sebab kau dh kena bagi beberapa kemudahan dari pihak atasan untuk menyenangkan lagi misi kau macam yang aku cakap hari tu. Remember? Bye.*hilang*

Suzy: Cantiknya dia senyum. Kenapa dia jadi mangsa buli eh? Pelik betullah. Mungkin pembuli tu jealous kot kt Seol Hyun sebab Seol Hyun cantik. Kesah lak aku. Baik aku blah dari sini.

Aku pun keluar dari sana and apa lh nasib aku!!!!! Aku x ingat jalan balik ke taman tu!! Pusing2 lh aku kt kawasan blok tu and suddenly, aku jatuh.

Suzy: *whisper alone* Auch.....

Aku tengok atas dengan harapan dapat tahu sapa yang aku langgar. Lah!!! Rupanya si Jimin ni hah!

Suzy: Sorry Jimin.

Aku pun blah dari sana. Masa aku dh jalan tangan aku kena tarik.

Suzy: Asal kau?! Aku dh minta maaf kan. Nk pa?!

Jimin: Kau nmpk kasut aku?

Aku tengok atas malas aku nk tengok dia punya kasut. Kesah lak aku ngan kasut dia.

Suzy:x.

Jimin: Macam mana kau nk nmpk kalau kau x tengok aku punya kasut!

Suzy: Sebab aku x tengok kasut kau lh aku x nmpk kasut kau! Aku x nmpk kasut kau and aku x nk tengok kasut kau!

Ish mengada benor budak ni! Sekali aku cepuk kepala dia, tercabut terus dari badan!

Jimin: Kasut aku dh kotor kau pijak tadi. Aku nk kau ganti.

Suzy: Kesah lak aku kalau kasut kau kotor sebab aku pijak. Hello!!! Aku terpijak ok, not pijak.

Aku rentap tangan aku dari pegangan dia. Erghhhh geli pulak aku cakap pegangan dia. Aku pun apa lagi, blah lh. But....... mana jalan nk gi taman tadi? Huaaaa!!!!!!!!! Macam mana ni? X palah. Baik aku sewa rumah kt blok ni. Esok baru aku pergi taman. Kalau aku x jumpa? Aku guna lh GPS. Asal aku x guna GPS sekarang ni? Sebab now dh malam and aku x suka jalan malam2. Bukan takut eh! X suka. Again, X suka bukan takut! Aku masuk dalam blok tu balik and tanya uncle yang ada kt counter tu. Counter ke? Ahh biarlah. Bahasa aku bukan bahasa orang lain, yang penting aku paham apa aku cakap. Aku dh dapat kunci bilik then aku pun cari lh nombor bilik aku. Jumpa ja nombor bilik aku tehn aku masuk dalam tu and sleep. Dalam bilik tu dh ready ada perabot so aku x perlu susah2 lagi.

Tomboy But Still Beauty(Jimin fan)Where stories live. Discover now