Bangkai

1.2K 103 1
                                    

Suzy POV-

Suzy: apakah jadahnya dia nk kahwin ngan si tua tu. Do I care?!! Selagi dia x sentuh aku see elagi tu aku x nk biat apa2. But I can feel something worse akan jadi. Better aku cari maklumat dia.

Aku masuk bilik aku then open my laptop. Password laptop aku buka then aku tekan web google. Aku ambil thumbdrive [betulkerrrr author eja] and cucuk kt laptop [cucuk? Pelik aja bunyinya]. Dalam thumbdrive tu ada penggodam. Penggodam maklumat. Itu ja yang ada dalam thumbdrive tu. Aku sememangnya ada banyak thumbdrive kt bilik. Semua ada kegunaan khasnya. Ada thumbdrive untuk godam password laptop, godam game, godam segala2 godam lh. Heheh genius x aku? Over jer lah. Aku pun search lh yeoja. Mana la aku tau nama yeoja tadi tu. Chk! Ni yang susah ni!!!

Suzy: Ahaa!!!!! Almost forget about it.

Aku lari pergi bilik kawalan. Sana ada kawalan gate,Cctv,dan semua kawalan yang ada dalam rumah ni termasuk pintu tandas. [Apakah jadahnya sampai pintu tandas pun ada kawalan?]. Aku ambil video yang ada gambar yeoja tadi then aku save kt thumbdrive kosong. Aku pun lari balik pegi bilik then kunci for my privacy. Aku tinggal sorang tapi asal aku nk kunci bilik? Ah biar jer lh. Aku cucuk thumbdrive yang ada video yeoja tadi kt laptop. Terus terpampang biodata yeoja tadi, aku and appa. Pft!!! Appa? Really. Ahh biar lah.

Suzy: Oh wow! Mana pulak orang tua ni kutip yeoja ni. Ok....interesting.

Biodata-

Nama:Krystal Jung

Umur:23 tahun

Rekod:
~masuk penjara 9 tahun
kerana disabitkan
kesalahan bekerja sebagai
GRO.

~hukuman diringankan atas
sebab masih belajar.

~ mempunyai seorang anak
Yeoja hasil pekerjaan.

~anak bernama Minzy

~Pisau cukur

Tinggal: Cheong Dam Dong,lot 8,53

Sijil:

~sijil tadika

Jurusan University:×××××××

Nama University:×××××××

Biodata Tamat-

Suzy: alahai yeoja ni. Ada hati nk rampas harta orang tu tu. Go on.. aku x kesah. Arghhh penatnya. I'm so sleepy.

Aku save biodata Krystal kt thumbdrive yang kosong then bagi password untu keselamatan.
Suzy: Mana lah tahu kalau aku hilang thumbdrive ni x adalah orang buka file dalam ni.

Aku pun baring and tidur.

Esok pagi-

Still Suzy POV-

Aigoooo.. malas dok nk g sekolah. Aku baik kereta aku then pandu ke sekolah dengan laju. Sampai sekolah aku pun masuk kelas. Uish mak!! Sikit duduk kt kerusi aku. Aku pandang kt orang yang ada kt dalam kelas. Aku jeling satu2.

Suzy: Siapa yang letak bangkai tikus ni?*kawal suara*

Krik krik~~~~~~~

Mana pulak datangnya cengkerik ni?

Suzy: aku tanya siapa yang letak bangkai tikus ni?*kawal suara*

Krik krik~~~~~~

Suzy: again aku tanya siapa yang lerak benda alah ni*point bangkai tikus*

Krik krik~~~~~~~~

Arghh damn it! Aku tendang kerusi aku yang ada bangkai tikus sampai kerusi tu hancur. Heh! Baru aku tendang sekali. Aku pandang semua yang ada dalam kelas lagi. Aku nmpk ada sorang yeoja nangis. Cehh! Aku tendang kerusi! Kerusi tu yang patah bukan badan dia. Tu pun nk nangis. Arghhh gedik.

Suzy: Siapa letak bangkai tikus ni kt sini?!!!!!*tengking*

Aku ambil bangkai tikus tu guna tangan aku then buang kt lantai. Aku injak bangkai tu sampai berterabur isi. Huhu sedih lak aku tengok bangkai tu. Sorry bangkai yaa. Aku tengah emo.

Suzy:x ada sesiapa yang nk mengaku?

Semua diam. Aku smirk then aku angkat tangan aku tapi x lah tinggi sangat lepas tu aku hentak tangan aku kt meja.

All:**

Meja tu patah jadi dua. Haishh ni aku panas ni. Aku tanya bebaik x nk jawab kn aku dah meradang. Aku dapat rasa ada benda mengalir kt tangan aku. Aku jeling sikit tangan aku and nmpk tangan aku luka. Not bad... boleh tahan kuat aku ni. Aku smork lagi. Aku gerakkan rangan aku yang luka pegi depan aku then jilat darah tu.

Suzy: nmpk aku buat apa tadi? Aku akan kerat sesiapa yang berani cari pasal ngan aku and drink their blood. Remember that.

Aku keluar dari kelas and go to toilet. Aku cuci rangan aku then masuk kelas.

End Of POV

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ ♦♦♦

Auyhor x tahu kawasan perumahan yang kecil kt korean. Author just tahu kawasan perumahan yang besar2 je. Sorry to Krystal fan. Do not bash me pls. Kalau x suka ff ni just remove from library ok. Ff ni just for fun and x ada kena mengena dengan perangai sebenar artis. Teruskan meminati mereka ok.

Tomboy But Still Beauty(Jimin fan)Where stories live. Discover now