Part 15-Hadiah

1.4K 98 0
                                    

To readers baru saya perasan watak Chanyeol tu tertukar pergi Kai so saya akan gunakan watak Chanyeol balik cume saya malas nk betulkan yang lain tu hehehe mian readers!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Chanyeol POV-

Aku berjalan ke kelas Gold Crown A1 dengan perasaan yang happy. Aku nk bagi hadiah kt Sujin sbb dia putus ngan yeochin dia tu. Aku harap dia suka. Bila aku sampai aku nampak Sujin tengah acah kaca kt sorang namja ni. Aku menggelabah and terus tarik Sujin. Aku Tanya dia bermacam soalan. Then kami beredar dari sana. Aku bawa dia ke taman belakang sekolah di mana budak yang tertentu sahaja tahu jalan dia sebab kalau nk gi sana kena lalu satu maze ni. Pernah dulu sorang yeoja hilang dalam maze ni and x ditemui lagi. Ada yang kata dia kena tapuk bunian, ada juga yang kata dia kena culik then kena jual kt mana ntah. Aku x ingat sebab tu cita lama. Lepas aku bawa dia pi sana aku pun cakap ah kt dia.

Chanyeol:Sujin what the h**l are you doing with that guy?!

Suzy:Aku malas lh nk cakap pasal benda ni. Apa pasal kau bawa aku pi taman yang cantik ni?

Chanyeol: Never mind. Aku bawa kau ke sini pasal aku nk bagi kau hadiah ni.*tunjuk kotak berbalut*

Suzy:Aku buka eh x sabar aku?!

Chanyeol: Hang buka lh memang hadiah kau pun.

Suzy:*buka hadiah hati2**nampak skateboard* Arghh thanks so much chingguya!! Aku dh lama nk beli skateboard tapi x de masa!! Ehem! BTW aku x tahu nkain skateboard.*malu*

Chanyeol: Sokay aku ajar kau ok jom kt taman ni pun ada gelanggang basketball yng lama sana kita boleh berlatih. Khajja!!

[Tengok gambar skateboard kt media. Itu hadiahnya]

Tomboy But Still Beauty(Jimin fan)Where stories live. Discover now