Suzy POV-
Aku keluar dari kelas setelah habis pelajaran. Then aku nmpk Seol Hyun lambai kt aku. Aku pun pegi ah kt dia.
Suzy: Apa nama pembuli tu? Wen apa?
Seol Hyun: Anyi.
Suzy: I know ok. Kau nk cakap nama pembuli tu kn.
Seol Hyun: Aku x leh bagi tau kau. Kau kena tahu sendiri. And again aku dh z de masa. Jalja. Kaublena pergi sekarang juga sebelum dorang jumpa kau.
Suzy: Nugunde?! Seol Hyun aa. Kau selalu suruh aku lari but lari dari apa?
Seol Hyun: Aku x nk kau cedera sebb sekarang aku masih berusaha so kau kena lari sehingga aku dh dapat kebenaran dari 'mereka'.
Suzy: Arassaeo. Na kalkhae.
Aku pun lari selaji yang aku boleh bit sampai di pintu pagar aku baru teringat pasal kereta aku. Aku patah balik ke arah parking lot. Tetiba!!!
Suzy: SSIBAL!! D**N it!
Semua yang ada kat parking lot tu tengok aku sebab mungkin dorang terkejut tengok aku yang marah sambil memaki bagai. Aku tengok sekeliling and then aku pun ternampak Jimin with V tengah tengok aku sambil ketawa2 and juga smirk. Aku tau mesti dorang yang buat macam ni. Aku pergi ke arah dorang dengan perasaan yang sangat menggila. Hehehe perasaan pun boleh gila. But aku cool kan muka aku like nothing happen.
Suzy: Korang kan?
Jimin: Apa! Nk minta penampar? Hahaahaha.
V: hahahahhaha.
Suzy: Ouh kau kata aku nk penampar? Kau ingat apa jadi kt budak baru tu? Aku tau kau ada kt sana and aku x teragak2 nk buat kauacam tu or maybe lebih teruk dari budak tu.*smirk*
V: Bwoyah! Yah jiminnie! Kau sorokkan something dari aku eh?
Hahahah jiminnie heheh ada nama manja.
Jimin: Anyi!! Na molla!
Suzy: Aku tau lh... Kau x payah nk cover sangat and aku pun tahu RapMon ada kt sana sekali kn hahahah. Aku dapat rasa kehadiran korang lh. Don't be afraid Jimin, kau ingat eh. Aku x teragak2 nk bunuh kau macam apa yang aku hampir buat kt budak baru tu. Untung masa tu ada Chanyeol kau tau. Kalau x budak tu *smirk* huh kau faham2 je lh eh. Dah aku nk blah! Pi mampus kau dua orang!
Muahahaha puas aku dapat kenakan dorang. Sebenarnya dorang calarkan kereta aku and conteng kereta tu. Antara perkataan yang dorang conteng ialah 'Sujin budak berlagak,Sujin gay, Sujin suka kt Chanyeol,' itu jer yang aku ingat. Haha Sokay aku akan lepaskan dorang dua. Aku dapat tahu yang dorang dua kt sana pun disebabkan my harappuchi aku bagi tengok CCTV hihihi. Aku balik dengan pemandu aku. Yes, aku ada bodyguard di merata tempat. X kira aku di mana. Hanya bila aku panggil sahaja mereka akan tunjukkan diri. Biarpun aku di serang mereka x kn keluar selagi aku x panggil. Dh elok aku duduk kt seat belakang aku terdengar suara yang aku kenali.
???: aku dh minta kebenaran dorang so now its up to you bila kau nk tolong aku.
Aku just diam.
YOU ARE READING
Tomboy But Still Beauty(Jimin fan)
FanfictionSuzy yang benci kerana dia dilahirkan sebagai yeoja. Dia bertekad untuk jadi tomboy. Dia bersusah payah untuk jadi cm tu. Dia jadi begitu pun sebb cinta. Dia belajar seni pertahankan diri. Mencuba sedaya upaya untuk ubah diri dia dn kemudian dia amb...