Bilik Suzy and still Suzy POV-
Ouh god!! Penatnya aku!! 'Bukkk'
Suzy:Arghhhhhh! Huaaaa sakit!! Huhuuu ni lh kau ni Suzy! Yang kau lompat x tengok mana tempat mendaratnya apasal? Cehh kau! Suzy tu kau lh! Yer jugak. Aishh na michinaseo! Cakap sengsorang. Seol Hyun. Dia dh dapat kebenaran dari 'mereka'? Apa yang perlu aku buat untuk cari 'dia'? Baik aku tidur hehehehe.
Aku pun baring kt atas katilku yang lembut lagi empuk. Hehehe nk tidur pun aku belagak lagi.
End Of POV
Di sebalik dinding bilik Suzy-
???: Esok kau akan tahu jugak Suzy or should I call you 'Sujin'?*smirk* Kau yang nk jadi macam tu so aku akan tunaikan permintaan kau but don't worry 'Sujin'. Iya hanya sementara. Yes sementara. Hahaahaha.*hilang*
Di Cafe (cafe ni ada nama but author x nk bagitau)-
???:I'm pretty sure yang dia tu Suzy. Tapi kenapa perangai dia lain sangat? Aku menyesal sebab buat cm tu kt dia.*raup muka*
Suddenly ada sorang yeoja datang.
???:Hi you. Miss me?*smirk*
???:Of course I miss you my darling.
???:I know. Ouh ya you dh jumpa 'dia'?
???: No I x jumpa dia lagi but I jumpa 'kembar' dia.
???:*shock* Dia ada kembar? I don't even know about that. So who's that?
???: I'm not sure itu twin dia ke x. But I rasa mungkin dorang dua ada hubungan.
???: Interesting.*smirk* yeoja or namja?
???:It's namja. Muka sama but perangai lain sikit. Look at my my face.*tunjuk muka* ada lebam! Huhu.
???: Sokay I still love you ok. Nnt you ajar dia cukup2. Kita lupakan niat sebenar kita and fokus untuk balas apa yang namja tu buat kat you.
???: I rasa nk balas dendam kt dia esok. And maybe kita boleh pergunakan BBS apa ker benda lh nama group dorang tu. Dorang pun benci kt namja tu so kita boleh komplot ngan dorang sekali.
???:*smirk* Nice!! I like your plan.
???: I bosan lh. Jom?
???: I ok jer. Your family don't know about this right?
???:Yeah mestilah.*smirk* lets go darling.
Mereka pergi ke bangunan sebelah cafe tu. Bangunan di sebelah tu ialah hotel. Yes hotel. Dorang buat byuntae dalam tu. (Author just cerita sampai ni jer ok. Jangan nk byuntae sangat otak tu but kalau nk bayangkan juga apa dorang buat terpulang pada readers.ok.)
Di sebalik hotel pula-
???: So inilah apa kau buat? Huh memang kau yeoja murahan macam yang aku jangkakan. Wait for the revange. Kau akan terima balasan atas apa yang kau buat kt aku. *smirk* Do you think that you can run from me? You wrong ok.
Dia pun pergi dari sana tapi semakin jauh dia x kelihatan seperti berjalan but more like hilang.
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
Untuk semua readers tq for read my ff walaupun korang x vote. And tq jugak pada yang vote cita ni. Kalau ada yang x berapa faham akan cerita ni silalh tanya kt saya ya. Hehe skema jp. And one more saya akan publish part seterusnya dalam masa terdekat ini but x tahu bila. Ok bye readers. Jalja.
YOU ARE READING
Tomboy But Still Beauty(Jimin fan)
FanfictionSuzy yang benci kerana dia dilahirkan sebagai yeoja. Dia bertekad untuk jadi tomboy. Dia bersusah payah untuk jadi cm tu. Dia jadi begitu pun sebb cinta. Dia belajar seni pertahankan diri. Mencuba sedaya upaya untuk ubah diri dia dn kemudian dia amb...