Met Again!!!!

1.5K 105 0
                                    

Di taman-

Suzy POV-

Aku bawak YeIn unnie kt kedai ice- cream kt taman. Tengah seronok aku makan ice-cream aku nmpk sesuatu yang mematahkan semangat aku nk jalan2 kt taman tu. Arrghhhh!! D*MN It!! Asal dengan aku ni? Yang aku panas sangat asal? Dah lah baik aku blah. YeIn unnie dah balik dah aku hantar. Lepas aku hantar aku datang sini balik n x sangka terjumpa ngan dia ni. Ish siap kiss2 bagai. Wueeekkkk! Nk muntah aku tengok dorang burger. Yes burger. Burger lumung dalam dosa. Hehehehhehe. Huhu sabar lah wahai mata. Dan wahai tangan ku yang putih, mulus,lembut dan cantik, tolong jangan kurik mata aku ni tau. Sabar jer lah. Aku nmpk Woobin with sorang yeoa. Aku x kenal dia. Masa aku nk naik kereta aku tu aku limpas sebuah motor and atas motor tu ada seseorang yang aku sangat kenal. Orang ke dua? Ntah lh. Aku x tahu tapi yang pasti dia bukan orang. Dia tengok aku dengan blank eyes nya. Blank eyes yang tengah menyuruh aku untuk x pergi dari sana.[media] itu dia!! Seol Hyun. Tengah pandang aku. Scary benor pandangannya. Dia cakap guna mata dia. Pft! Mata boleh caka eh? Kesah lak aku. Dia suruh aku untuk stay sana and perhatikan.......dua pandang ke satu arah so aku pun pandang arah yang dia pandang. Dia tengah pandang Woobin. Aik?!! Seol Hyun pun suka Woobin ke? Pelik bin Ajaib benor. Dia tu pandang Woobin or yeoja sebelah Woobin? Mata dia mengatakan, pftt!!!!! Again mata dia mengatakan? Pelik bagi aku ayat tu biarpun diri aku sendiri yang cakap. Okay relax. Mata dia mengatakan, Wendy. Wendy???? Who's that? Pembulu tu kot. Ah..... arrasseo Seol Hyun ah.... aku akan perhatikan sorang dua. We met again yah Woobin. Or should I cal you playboy? Still x berubah lh kau ni. Heol! Memang dasar naga darat. Dari mana pulak kau dapat pepatah tu hah Suzy? Mana lah aku tau. Kau ni x nk kau x tau? Kn diri kau yang cakap so mestilah kau tahu. Kau pun diri aku kn? So kenapa kau x tahu. Aigoo apa nk jadi ngan aku ni!!!

Tomboy But Still Beauty(Jimin fan)Where stories live. Discover now