two

497 33 9
                                    

''Emma, Ashley kapıda seni bekliyor. Otobüs gelmiş acele et.'' Bu annemdi. İyi ama ben daha giyinmemiştim ki. ''Geliyorum anne.'' Üstüme salaş bir bluz geçirdim. Altıma da kot şortumu giyip şapkamı taktım. Hazırladığım bavulu da alıp aşağı indim.

Ashley beni kapıda bekliyordu. Arkasında da otobüs. "Nihayet."

''Gerçekten çok heyecanlıyım Emma. Kampa gidiyoruz !'' gözlerimi devirdim. ''Hadi ama abartılacak bir şey yok alt tarafı okulun düzenlediği bir kampa gidiyoruz işte'' dedim.

"Ama bu normal bir kamp değil. Yaz Müzik Kampı, Emma !''

"Ne! Bundan hiç bahsetmemiştin ?"

''Çünkü o zaman gelmeyeceğini biliyordum. Kampın sonunda bir yarışma olacakmış. Müzik yarışması.''

Sinirle ona baktım.''Pekala. Ama bizim bir müzik kampında ne işimiz var ?'' Bu sözümü sesimi taklit ederek konuştuğunda göz devirdim.

''Emma, bilmem farkında mısın ama sen kimsede olmayan harika bir sese sahipsin. Şu aptal sahne korkunu bir kenara at.''

''Ah, pekala seninle tartışmayacağım.'' Gözlerimi ondan ayırıp yolu izlemeye başladım.

''Emma, yeteneğinin farkına var. Bu kamp senin için bir fırsat olabilir'' Neden bahsediyordu bu ? ''Hadi ama boşversene'' dedim umursamayarak.

''Ama-'' sözü yarıda kaldı. Arkalarda bir yere odaklanmıştı. ''Ashley ? sen iyi misin?'' Tuhaf bakışlarından hiçbir şey anlamamıştım.

''Aman Tanrım. Bu o.''

''Ashley, neden bahsediyorsun ?'' Arkamı döndüm. Sanırım onu kastediyordu.''Emma,ben inanamıyorum. Justin de burada."

Justin'i neden bu kadar abarttıklarını anlayamıyordum. Çok tipsizdi. Tamam, kabul ediyorum. Biraz yakışıklı olabilir tabii... Şey.. Yani,biraz.

''Kimin umrunda ? Abartılacak bir şey yok.''

''Emma sen bugün iyi değilsin. Tanrım, Justin'den bahsediyoruz ''

''N'olmuş yani ?''

''Onunla aynı kampta olacağız seni gerizekalı.'' Göz devirdim. Ashley işte. Her şeyi abartmayı çok sever."Senin bu saçma sapan konularından çok sıkıldım." 

Yolculuğun geri kalanını müzik dinleyerek geçirdim. Ashley ise telefona bakarak geçirdi. Bir kaç saatin ardından birden otobüs durdu. Gelmiştik.

Bavulumu alıp otobüsten indim. Kabul etmeliydim ki gerçekten çok güzel bir yerdi. ''Emma, burada çok fazla yakışıklı çocuk var.'' Her zamanki gibi bu saçmalıklarına karşı göz devirmekle yetindim. Etrafıma göz gezdirdim. Tüm yaz tatilim burada geçecekti. Beni nelerin beklediğini merak ediyorum doğrusu.

Hikayeyi yazmaya birden başladım. İlk deneyimim. İlerleyen bölümlerde aklıma güzel kurgular geliceğine inanıyorum. Vote verirseniz sevinirim


CAMP • jbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin