seven

240 23 7
                                    

Şarkıyı bitirdikten sonra telefonunla ilgilenmeye başladı. Ben ise kulübeyi inceliyordum. Ama dediğim gibi, burası gerçekten kulübeden çok farklı ve mükemmel bir yer.

O sırada kolumdaki saate baktığımda saatin gerçekten çok geç olduğunu gördüm. Hava çok kararmıştı ve eve nasıl gideceğimi bilmiyordum.

"Ben eve gitsem iyi olacak." Yarım saattir telefonundan kaldırmadığı kafasını kaldırdı. Dalga geçen bir gülümseyle "Bu havada mı ?" dedi. Perdeyi aralayıp dışarı baktığımda ne demek istediğini anlamıştım. Yağmur çok şiddetli bir şekilde yağıyordu. Ne yapabilirdim ki ? Gitmekten başka çarem yoktu. Telefonumu alıp kapıyı açarak "İyi akşamlar," dediğimde bana tuhaf bir bakış attı. "Gidemezdin."
"Pardon ?"
"Ne dediğimi duydun."
"Sana bir şey sorduğumu hatırlamıyorum."

O sırada anahtarı alıp kapıyı kilitledi. Ne yapıyordu bu ? "Ne yaptığını sanıyorsun sen ?" Kapıyı kilitledikten sonra hiçbir şey olmamış gibi kanepeye yayıldı. Gerçekten sinirim bozulmaya başlamıştı. "

"Bu soğukta bir yere gidemezsin. Burda kal."

Ne?

'Burada kal' derken ?

"Ama ben-"
"Ben yatıyorum. İster gel ister burada kal. Ama buraları gece korkutucu olur. Burda yalnız kalmamanı tavsiye ederim. Şey, yani sadece bir tavsiye."
Ona en öldürücü bakışlarımdan birini attım. "Gelmiyorum. Burda ölürüm, ama yine de gelmem. Sana iyi geceler." Elindeki battaniyeyi üstüme attı ve omuz silkti. "Keyfin bilir."

Battaniyeyi alıp üstüme örttüm. Hadi ama en fazla ne kadar korkabilirim ki ? Gözlerimi kapatıp bu hiç olmamış gibi devam etmek istedim.

1. Saat

2. Saat

3. Saat

Uyuyamıyordum.

Çok geçmeden bir ses duydum. Biraz korkutucu olabilir. Ama Justin'le yatmaktan daha iyidir.

Korku tüm bedenimi sararken düşündüm ki yine pes eden taraf ben olmuştum. Yatak odasının kapısına geldim. Kapıyı tıklatacakken uyuduğunu gördüm. "Demek geldin." pis pis sırıttı. O an yanıldığımı anladım. "Sadece korktum ve geldim. Başka bir neden yok," diyerek yatağın köşesine kıvrıldım. Saat sabah 03.14'dü.

Şu an Ashley benim Justin Bieber ile aynı yatakta olduğunu duysaydı, muhtemelen buna inanmazdı bile. Ben bile kendime inanamıyordum çünkü.

Yorum ve vote sayıları çok düşük olduğu için diğer bölüm 10 vote + 5 yorumdan sonra gelicek.

CAMP • jbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin