5. poglavlje

126 16 15
                                    

DAVID


Izustio sam glasan uzdah nesvestan da sam ga čitavo vreme zadržavao u sebi. Glava mi je u potpunom rasulu, čini mi se da bi svakog časa mogla eksplodirati što zbog noćnih mora u poslednje vreme, to zbog činjenice da me je susret sa Viktorijom doslovno resetovao u davnu prošlost. U ruci mi je telefon, a u njemu Viktorijin lični broj, na čemu mogu zahvaliti Tvenu jer je naglas izgovorio da je dobro razmeniti brojeve zbog kontinuiranje saradnje koju ćemo voditi u buduće.

Bio sam zatečen saznanjem da će ona biti prisutna i voditi projekat, lično, ostavljajući po strani sve ostale svoje poslovne obaveze. Očigledno je da ju on dotiče više nego što želi priznati, verovatno i više od onoga što mogu posumnjati da se krije iza svega toga.


Ne mogu prestati da mislim o tome koliko je jak utisak ostavila na mene, da me je doslovno ubila jednim pogledom, a to u poslednjih deset godina nikome ni blizu nije pošlo za rukom. Kopka me sve u vezi nje, želim znati svaki detalj, svaku tajnu, svaku misao, kao da sam omađijan, skrenuo sa uma i poludeo za jedan jedini tren. U isto vreme me raduje jer ću biti pored nje, koliko me i tera da mrzim sebe još jače, jer se osećam kao da izdajem i sebe i svoje srce koje se zaklelo da više neće osećati nikada. Moram znati više o njoj, moram pronaći način da doznam, govorim sam sa sobom, a onda mi sine...


-Čemu dugujem ovo čast, da me uvaženi gospodin pozove?


Čujem Stivov sarkastični ton, kad mi se javi na poziv, te se gotovo grohotom nasmejem.


Stiv je mog prijatelj, koga sam igrom slučaja upoznao u SAD-u tokom postdiplomskih studija. On je od onih tipova za koje nikada ne možete biti sigurni na kojoj su strani zakona, ali veoma uvereni da će iskopati svaku moguću informaciju o vama, pa makar bili vrhovni vođa Iluminata. U redu, možda sam malo i preterao, ali zasigurno je njegova sposobnost prikupljanja informacija neverovatna.


-Stiv i meni je drago čuti tvoj glas.


Odgovaram mu kroz podrugljivi smeh.


-Pređi na stvar kopile. Prekidaš moj ljubavni trougao.


Obaveštava me smejući se vragolasto.


-Zoveš da me vodiš na davno obećanu klopu?


Dodaje prekorevajući me, jer ga stalno lažem i odlažem naše druženje.


-Trebaju mi neke informacije koje mi može samo genije poput tebe, pribaviti.


Laskavo ga obavestim.


-O pa zar gospodin MILIJARDER treba moju pomoć.


Jebem ti. Nisam ni sumnjao da može znati moj finansijski kapacitet.


-Preturaš mi po bankovnim računima Stiv. Treba li da se zabrinem?


Upitam ga sa lažnom zabrinutošću.


-Samo oko toga koliko ću da te oderem za te informacije koje su ti veoma važne i rekao bih hitne?


Upitno kroz smeh mi da odgovor, na šta mu odvratim da može da se razmnožava, ili bolje rečeno da vežba tehniku tog čina.


-Hajde ispljuni.


Nestrpljivo mi dodaje, nakon što se naš obostrani smeh stiša.


Pokušavam izvrdati izravan odgovor ali me prekori zbog toga, podsećajući me da u krevetu ima čak dve voljne plavuše koje čekaju na njegovu golemu alatku.

PREPOZNAJ ME (Knjiga Prva)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora